کمک 180 میلیارد ریالی دولت به بخش بهداشت ودرمان شهرستان میناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کمک 180 میلیارد ریالی دولت به بخش بهداشت ودرمان شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393

رسالت مدیران دولت تدبیر و امید ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از کمک 180 میلیارد  ریالی دولت به بخش بهداشت ودرمان شهرستان میناب خبرداد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از کمک بی سابقه دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت ودرمان شهرستان میناب خبردادواظهار امیدواری کرد: با افتتاح و بازسازی وتعمیر و مرمت  این پروژه ها شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرستان میناب  در در این بخش خواهیم بود.

وی با اشاره به جایگاه خدمات دهی  بیمارستان  حضرت ابوالفضل شهرستان میناب به مردم شرق هرمزگان و جنوب کرمان گفت:بالغ بر 90 میلیار ریال در بخش های مختلف از جمله ساختمان و تجهیزات ام آی آر و راه اندازی بخش nicu با شش تخت فعال در این  بیمارستان  برای خدمات بهتر به  شهروندان  هزینه شده است .

نمایده عالی دولت در شهرستان میناب گفت:این اقدامات شامل باز سازی ، تعمیر و مرمت مراکز بهداشتی درمانی در  مراکز بخش ها و روستا ها از جمله سختمان در مانی ، خانه پزشک ، خانه ماما،سرایداری،محوطه سازی است  .

وی در ادامه اذعان  داشت:بخش دیگری از اعتبارات در جهت محوطه سازی و نما کاری  و ساخت سرویس های بهداشتی  در مرکز بهداشتی درمانی مراکز بخش ها  است و از جمله مرکز بهداشتی درمانی درپهن ،سندرک  اشار کرد .

پاکدامن همچنین  گفت:راه اندازی و تجهیز پایگاه مشاوره رفتاری در  مرکز بخشها شهرستان از دیگراقدامات صورت  گرفته  در دولت تدبیر وامید  در شهرستان میناب است .

وی افزود یکی دیگر از برنامه های  دولت تدبیر و امید ایچاد و راه اندازی و تجهیز واحد دنداننپزشکی در مرکز بهداشتی  درمانی مرکز بخش ها عنوان کرد و خاطر نشان کرد:واحد دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی بخش بندزرک و توکهور شهرستان میناب راه اندازی و تجهیز شد ه است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.