شکوفایی فردای ایران اسلامی مرهون اندیشه و دستان توانمند مهندسان امروز خواهد بود

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

شکوفایی فردای ایران اسلامی مرهون اندیشه و دستان توانمند مهندسان امروز خواهد بود
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393

شکوفایی فردای ایران اسلامی  مرهون اندیشه و دستان توانمند مهندسان امروز خواهد بود

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب  گفت: شکوفایی فردای ایران اسلامی با اندیشه و دستتان توانمند شما مهندسان امروز خواهد بود .

به گزارش روابط عومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب،عیلرضا پاکدامن در جمع اعضای بسیج مهندسی شهرستان میناب با اشاره به جایگاه صنایع در رونق اقتصادی یک منطقه  گفت: با تلاش و پشتکار شما مهندسان در آینده شاهد روشد این بخش در شهرستان باشیم.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که آثار تاریخی ماندگار در ایران  و تمام دنیا نشان از نبوغ و توانمندی مهندس گذشته بوده است افزود :حال ما نیز با عز م و تلاش مظاعف وخلق آثار می توانیم ماندگار باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب اظهار داشت:شکوفایی فردای ایران اسلامی مرهون اندیشه و دستان توانمند مهندسان امروز خواهد بود.

وی در ادامه به طرح این سوال که علت عدم پیشرفت بخش های مختلف از جمله عمران در شهرستان میناب چیست، افزود: ان شا الله  با دانش شما مهندسان در آینده شاهد رشد و بالندگی بیش از این در شهرستان باشیم .

معاون استاندار هرمزگان اذعان داشت الویت اول ما رفع مشکلات آب شهرستان میناب است و در جهت حفظ و نگهداری آن باید برنامه ریزی های طولانی مدت داشته باشیم .

وی  گفت:باید احداث آبشیرکن در شهرستان میناب در جهت رفع کبود های آب در شهرستان  میناب در بخش شرب و کشاورزی گام های مثببی برداریم .

قاسمی مسئول قانون بسیج مهندسی صنعت استان در این نشست با اشاره به جایگاه بیسج مهندسی در شهرستان میناب اظهار داشت  : اعضای بسیج مهندسی در شهرستان میتوانند با مشاوره رایگان در بخش های مختلف  ازجمله صنعتی ، کشاورزی، عمرانی در جهت رشد و شکوفایی شهرستان حرکت کنند .

شایان ذکر است: در پایان از 5 نفر از نخبگان بسیج مهندسی شهرستان میناب تقدیر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.