بازديدفرماندارميناب به همراه مديران ادارات از روستاهاي منطقه تلنگ دهگانه بخش مركزي شهرستان ميناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بازديدفرماندارميناب به همراه مديران ادارات از روستاهاي منطقه تلنگ دهگانه بخش مركزي شهرستان ميناب
نویسنده : admin تاریخ : 6 آبان 1389

 

در اول هفته جاري مهندس قانعي فرد فرماندار شهرستان ميناب و مديران ادارات براي سركشي و رسيدگي به در خواستها و مشكلات روستائيان منطقه تلنگ دهگانه در بخش مركزي رفتند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميناب روز يكشنبه هفته جاري فرماندار ميناب به همراه مديران ادارات شهرستان براي رسيدگي به مشكلات و درخواستهاي روستا هاي شهرستان و ديدار با مردم در منطقه تلنگ حاضر شدند.
چندي پيش فرماندار شهرستان ميناب در جلسه شوراي اداري اين شهرستان با بيان اين مطلب كه براي پيگيري و حل مشكلات مردم در روستا هاي شهرستان به همراه مديران ادارات در روستاها حضور خواهند يافت ومسائل و مشكلات را در خود روستاها پيگيري خواهند كرد روز يكشنبه مهندس قانعي فرد بازديدي را از دورترين روستاهاي بخش مركزي ميناب در منطقه تلنگ دهگانه داشتند.
مهندس قانعي فرد گفت اين سفرها هميشه از قبل با مطالعه و برنامه ريزي كامل و شناخت از توانمديهاو مشكلات روستا در حوزه هاي مختلف مانند عمراني و زيرساخت ها روستا با تشكيل كميته سفرهاي روستايي در فرمانداري قبل از سركسي از روستا ها انجام خواهد شد و هيچ سفري بدون برنامه ريزي قبلي انجام نخواهد شد
وي در خصوص مصوبات و تصميم هاي اتخاذ شده در اين سركشي ها گفت در اين سفر ها كه انجام خواهد شد مصوباتي براي حل مشكلات خواهيم داشت كه كميته بازديد از روستاها در فرمانداري بعنوان هماهنگ كننده بين ادارات مسئول بر اجراي مصوبات نظارت خواهد كرد و همه ادارات موظف به اجراي مصوبات اين بازديد ها هستند.
وي درباره هدف از انجام اين بازديد ها گفت با توجه به گستردگي روستا ها در شهرستان ميناب نياز به يك شناخت دقيق و برنامه ريزي شده از روستاها است تا بتوانيم در برنامه ريزي هاي توسعه شهرستان توجه ويژه خود را به روستاهاي كمتر برخوردار داشته باشيم و در تصميم گيري هاي خود به تمام نقاط روستاي و شهري اشراف كامل داشته باشيم و تصميم گيري ها براساس شناخت و مطالعه دقيق باشد
وي در ادامه افزود اين وظيفه همه مسوليني است كه توفيق خدمت در جامعه اسلامي پيدا كرده اند كه براي مردم با تمام توان خود تلاش كنند ومديران بايد ميز هاي مديريت را رها كرده و در ميان مردم حضور يابند.
مهندس قانعي فرد اظهار داشت كه با همت تمام مديران و خدمتگزار مردم شهرستان اين بازديد از روستاها در تمام بخش ها و روستا ها ادامه خواهد يافت و هر هفته از يك يا چند روستا سركشي و بازديد خواهيم داشت . وي همچنين خبر خوشي را براي جوانان روستاي مبني بر توجه ويژه در بحث ورزش داد و گفت در اين بازديد ها امكانات مناسبي در امر ورزش براي جوانان در نظر گرفته شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.