بهترین روش برای حرکت در جهت توسه تدبیر است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بهترین روش برای حرکت در جهت توسه تدبیر است
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:بهترین روش برای  حرکت در جهت توسه  تدبیر است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، علیرضا پاکدامن طی سخنانی در جمع حاضرین در نماز جمعه این هفته میناب که به مناسبت هفته دولت انجام شد ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور موجب گردیده بیش از 10 میلیون نفر تحت پوش بیمه قرار بگیرند و همچنین باعث کاهش هزینه درمان در کشور و درشهرستان شده است .

وی ادامه داد از جمله کارهایی که شهرستان در بخش درمان انجام یا در حال انجام است بازسازی ، تجهیز و ساخت درمانگاهها و 29خانه بهداشت ، بیمارستان و افزایش تعداد پزشکان متخصص از18 به 39 نفرو پرستار و ماماهای روستایی از 13 به 29 نفر افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب تصریح کرد: یکی دیگر از بخش های که درمانگاه ها شهرستان از آن بهرمند شده اند ایجاد دندانپزشکی و آزمایشگاه  و دارو خانه است .

وی  همچنین افزود : با توجه به حجم بالای مراجعه کنند به بیمارستان میناب و ارائه خدمات به مردم شرق هرمزگان در سال گذشته بخش های مختلف  بیمارستان ارتقاع و بخش تصویربرداری به ویژه دستگاه پیشرفتهmri  بیمارستان به بهربرداری رسید و در سال جاری نیز در صدد آغاز احداث بلوک زایمان در این بیمارستان هستیم .

معاون استاندار هرمزگان  با بیان این مطلب که بیمارستان میناب خارج از ظرفیت در حال خدمات است گفت: در حال پیگیری احداث بیمارستان دوم میناب هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشار ، به نامگذاری سال دولت ملت همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری اذعان کرد:مسلما بهترین روش برای  حرکت در جهت توسه  تدبیر است و بهترین همراه برای دولت مردم هستند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب اظهار کرد : برای توسعه شهرستان مسیرهای حرکت را براساس توانمندی هر بخش از شهرستان انتخاب کرده ایم و افزود در بخش مرکزی و بندزرک درحال پیگیری اسقرار صنعت و شیلات هستیم.

وی گفت: یکی دیگر از پتانسیل های شهرستان بخش کشاورزی است که سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته در جهت خرید تضمینی گوجه فرنگی و تامین آب کشاورزان اقدامات خوبی صورت گرفت .

پاکدامن افزود: الحمد الله  بخشی از پروژه های عمرانی نیمه تمام در شهرستان در حال انجام است و ابراز امید واری کرد بخشی دیگری از این پروژه ها به زودی آغاز شود.

 وی در ادامه اظهار کرد: در حالا پیگیری تسریع در روند احداث باند دوم جاده میناب تا دوراهی میناب و تامین اعتبار و اجرای ادامه طرح فاضلاب شهر میناب  هستیم.

این مسئول، از جمله مشکلات میناب در بخش میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نبود اداره مربوطه  در این شهرستان  برشمرد و افزود : الحمدالله این اداره در سال گذشته با حضور استاندار افتتاح شد و ابزار امیدواری کرد به زودی موزه میناب نیز احداث خواهد شد.

وی افزود: در طول این هفته در بخش افتتاح پروژه های عمرانی تعداد 83 پروژه با اعتباری  بیش از 610 میلیار ریال ریال در سر فصل های آموزش ،بهداشت وسلامت ، انرژی، تربیت بدنی، برق، آب، صنایع، عمران شهری و روستایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی خاطرنشان کرد: لازم است مردم با همدلی تمام اختلافات سیاسی خود را کنار بگذارند و برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان دست در دست هم هدف واحدی را دنبال نمایند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.