فرماندار ميناب :فرصتهاي خدمتگزاري به مردم را نبايد از دست داد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب :فرصتهاي خدمتگزاري به مردم را نبايد از دست داد
نویسنده : admin تاریخ : 10 آبان 1389

 

            
 
ديروز ظهر جلسه شوراي اسلامي شهر ميناب با دستور كار بررسي و رسيدگي به مشكلات مطرح در شهرداري ميناب باحضورمهندس قانعي فرد فرماندارشهرستان ميناب برگزار گرديد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ديروز جلسه شوراي شهر ميناب با حضور فرماندار جهت رسيدگي به مشكلات شهر و شهرداري ميناب تشكيل و راهكارهاي لازم مورد بررسي قرار گرفت.
قانعي فرد در اين جلسه با تشكر از اعضاي شورا و تلاشهاي آنها در جهت رسيدگي به مشكلات شهر و پيگيري امور . وي جايگاه شورا شهر و شهرداري را بسيار مهمي دانسته كه هيچ كس اجازه تضعيف آن را ندارد زيرا جايگاه شورا محلي است براي خدمت خالصانه و با تدبير براي مردم در جهت رضايت خداوند و مردم .
وي با بيان اينكه بحمدالله يك همدلي خوبي بين اعضا شورا شهر كه از متدينين و بزرگان شهر هستند وجود دارد اختلاف سليقه را يك امر معمول در جلسات دانسته و اختلاف عقيده اي در جهت رفع مشكلات مردم وجود ندارد و براي خدمت به مردم ميناب كه از وفاداران و دلسوزان اين نظام مردمي هستند  تعامل خوبي وجود دارد لذا نبايد فرصتهاي خدمتگزاري به اين مردم را از دست داد.
وي خدمت به مردمي كه داراي روحيه معنوي هستند و با اين روحيه خود از انقلاب حفاظت و پاسداري مي كنند يك نعمت بزرگ است كه خداوند به مسولين كه در واقع خدمتگزاران اين مردم هستند عطا نموده كه بايد هر لحظه شكرگزار اين توفيق و فرصت خدمت به مردم باشند و اگر كاري در جهت رضايت خداوند و براي خدمت به مردم باشدآن كار ماندگار خواهد بود .
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تكيه بر اين نكته كه شهرستان ميناب داراي ظرفيتهاي بسيارخوبي دارد كه نيرو جوان و متخصص در اين شهرستان از مهمترين ظرفيتهاي اين شهرستان است كه ما وظيفه داريم با ايجاد همدلي و تعامل خوب زمينه و فضاي مناسبي را براي حضور اين عزيزان در عرصه كارو تلاش در اين شهرستان فراهم آوريم .
وي در ادامه افزود اكنون فضاي مناسبي براي خدمت به مردم در اين شهر وجود دارد كه ميتوان با تقويت توان خود شاهد سرعت بيشتري در خدمت به مردم باشيم و در اين مورد همه مسولين وظيفه دارند در جهت كار و تلاش براي مردم اين شهر از هيچ گونه تلاشي دريغ نكنند .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.