دانش آموزان بسیجی با دانش خود از کشور دفاع کنند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دانش آموزان بسیجی با دانش خود از کشور دفاع کنند
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 13 آبان 1394

دانش آموزان بسیجی با دانش خود از کشور دفاع کنند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،علیرضا پاکدامن در نشست هم اندیشی نخبگان علمی و هنری دانش آموزان بسیجی که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزارشد ضمن تبریک روز بسیج دانش آموزی اظهار کرد : بسیج دانش آموزی نماد آموزش با برنامه های مدون و همراه با ایجاده پایگاه های علمی در سطح کشور است.

وی ادامه داد : بسیج یک مجموعه منسجم و آگاه به مسائل کشور است و افزود : بسیج با حضور قدرتمندانه و موفق خود در عرصه های مختلف کشور ، مردم را به آینده امیدوار کرده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهدای بسیجی کشورمان خاطرنشان کرد : امینت و موفقیت ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی مدیون خون این شهدا هستیم.

وی در ادامه گفت: این رشادت ها وایثارگری های شهدا، وظیفه ما و به ویژه شما نخبگان بسیجی را درحفظ ایران اسلامی براساس آرمان های شهدا سنگین ترمی کند .

معاون استاندار هرمزگان ، امروز شما دانش آموزان بسیجی با تحصیلات خود در رشته های مختلف و کسب رده های علمی در منطقه و کشور با دانش خود از کشور دفاع کنید.

وی دربخش پایانی سخنان خود با بیان این مطلب که شعار دولت تدبیر و امید ، تدبیر است از دانش آموزان بسیجی خواستند هر کاری را با اندیشه و تدبیرانجام دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.