پس از اتمام مطالعه عملیات احداث بندر میناب آغاز می شود

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

پس از اتمام مطالعه عملیات احداث بندر میناب آغاز می شود
نویسنده : admin تاریخ : جمعه 20 آذر 1394

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : پس از اتمام مطالعه عملیات احداث بندر میناب آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب  ، علیرضا پاکدامن در برنامه رادیوی شهر به شهر صدای مرکز خلیج فارس در میناب برگزار شد اظهار کرد : با برنامه ریزی های صورت گرفته در استان و شهرستان انتقال آب از طریق چاه های میناب به بندرعباس قطع شده است و اکنون تنها هزار لیتر بر ثانیه از آب شرب بندرعباس از طریق سد استقلال میناب تامین می شود و مابقی آب مورد نیاز بندرعباس از محل سد شمیل و نیان تامین می شود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم بندرعباس باید از آب مطمئن و همیشگی برخوردار باشند افزود : روند احداث آب شیرین کن بندرعباس سرعت گرفته است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت : میناب دومین شهرستان استان هرمزگان با تاریخی 7 هزار ساله و با داشتن فرهنگ غنی است به همین واسطه از همه مردم دنیا و کشور دعوت می کنم از دیدنیها و جذابیتهای تاریخی و طبیعی میناب دیدن کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد : شهرستان میناب یکی از قطب های کشاورزی در کشور در فصل های پاییز و زمستان است و روند احداث صنایع تبدیلی باید در شهرستان شتاب بیشتری به خود بگیرد .

 

پاکدامن افزود : در حال حاضر سه کارخانه صنایع تبدیلی در شهرستان مشغول بکار هستند و یک کارخانه نیز در هفته فجر افتتاح می شود و کارخانه دیگری نیز برای احداث در حال طی مراحل قانونی آن است.

 

وی همچنین گفت : برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله صنایع تبدیلی ، شیلات ، معدن در شهرستان میناب از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می نمایم. 

 

معاون استاندار هرمزگان در ادامه تصریح کرد : 7 میلیار تومان برای مطالعه بندر جدید میناب توسط اداره بنادر و دریانوردی استان اختصاص یافته است و در مرحله اول چهارنقطه از مرز آبی شهرستان میناب مشخص شده است که پس از اتمام مطالعه و دریافت مجوزهای زیست محیطی کار احداث بندر میناب آغاز می شود.

 

وی گفت : با احداث این بندر می توان بخشی از ترانز یت شرق کشور را از میناب و از طریق این اسکه انجام داد و از این طریق  بخشی از  ترافیک بندرعباس را کاهش دهد. 

 

فرماندار ویژه شهرستان میناب اذعان کرد : مطالعه باند دوم جاده مرکز شهر میناب به سمت تیاب انجام شده است و پس از طی مراحل قانونی و تخصیص اعتبار عملیات احداث آن شروع می شود. 

 

وی همچنین در موضوع اشتغال ابراز امیدواری کرد : مطالعه احداث 3 هزار هکتار حوضچه های پرورش میگو و ماهی درساحل شهرستان میناب انجام شده و مجوز هزار هکتار آن گرفته شده و کار واگذاری آن شروع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.