برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب با شکوه برگزار شود

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب با شکوه برگزار شود
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 12 دی 1394

برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب با شکوه برگزار شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب باشکوه برگزار شود .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، محمد ریاضی امروز 12 آذر ماه در ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان میناب با اشاره به فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد : راهپیمایی یوم الله دهه فجر باید به بهترین نحو ممکن در شهرستان میناب برگزار شود.

وی بر لزوم همکاری و مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه تر آیین های دهه مبارک فجر باید برنامه ریزی های اصولی و منسجم صورت گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب، در ادامه به مشارکت مردم در برگزاری مراسم تأکید نموده اظهار داشت : بحث مشارکت مردم در اینگونه مراسمات و استفاده از ظرفیت های مردمی باید جدی گرفته شود .

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است تصریح کرد : دهه فجر یکی از برهه های مهم نظام است و لازم است که مسئولان در کنار مردم در مراسمات این دهه حضور داشته باشند و درجهت معرفی انقلاب به نسل جدید گام برداریم.

ریاضی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در پایان سال جاری، تاکید کرد: باید در ایام دهه مبارک فجر ، برای زمینه سازی حضور بانشاط و حداکثری مردم در پای صندوق های رای به درستی استفاده کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.