به مناسبت هفته ولايت فرماندار شهرستان ميناب ازبخش هاي مختلف زندان اين شهر بازديد كرد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

به مناسبت هفته ولايت فرماندار شهرستان ميناب ازبخش هاي مختلف زندان اين شهر بازديد كرد.
نویسنده : admin تاریخ : 18 آذر 1389

 

         
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، در اين بازديد كه صبح امروز(6آذرماه)صورت گرفت فرماندار ميناب ضمن ديدار با مددجويان زندان برنامه هاي ارائه شده در اين زندان را خوب و مناسب ارزيابي كرد و گفت:نظم وانضباط موجود و زحمات پرسنل اين مجموعه در بخش هاي مختلف مطلوب و قابل تقدير است.
مسعود قانعي فرد دراين بازديد  دو ساعته كه از بخش هاي بهداري،كتابخانه،فني و حرفه اي وتربيت بدني به عمل آمد ضمن تقدير از عملكرد اداره زندان و مسئولان واحدها افزود:تمام تلاش ها بايد به گونه اي باشد كه دراصلاح زندايان موثر واقع شود.
وي در ادامه با بيان اين موضوع كه آرزو همه ما اين است كه تمامي زندانها خالي و جامعه عاري از هرگونه بزهكاري باشد گفت در نهايت بايد همه تلاش در جهت فراهم آوردم بستر مناسب براي بازگشت اين افراد به آغوش جامعه باشد و همه كارها در جهت جلوگيري از وقوع بزهكاري دوباره اين افراد باشد و جنبه اصلاحي در راس امور مورد نظر مسولان زندانها و اندرزگاه ها باشد
رييس اداره زندان ميناب نيز گفت:تمام امكانات فراهم شده از نيروي انساني،تجهيزات و ساير خدماتي كه به مددجويان ارائه مي شود در راستاي اصلاح مجرمين و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه و كانون گرم خانواده است.
كامران ميرزايي اظهارداشت:اقدامات اصلاحي همسو با اهداف اصلي سازمان و براي اصلاح انديشه و فكر مددجويان براي بكارگيري در زندگي سالم و به دور از ناهنجاري هاي اجتماعي است.
گفتني است اندرزگاه جوانان زندان ويژه زندانيان سنين 18 تا 22 سال است با حضور فرماندار افتتاح و به بهره برداري رسيدو هدف از افتتاح اين اندرز گاهجلوگيري از حضور افراد با سنين پايين با مجرمين سابقه دار اعلام شد
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.