فرماندار ميناب : اصلاح قيمت حامل هاي انرژي فرصتي مناسب در جهت مديريت در مصرف بهينه انرژي است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب : اصلاح قيمت حامل هاي انرژي فرصتي مناسب در جهت مديريت در مصرف بهينه انرژي است.
نویسنده : admin تاریخ : 7 دی 1389

         

 

با اجرايي شدن قانون هدفمندي يارانه ها در چهارمين روز ازعملياتي شدن قانون هدفمندي يارانه ها و اعلام تعرفه هاي جديد در حوزه برق با حضور مديريت توزيع برق استان هرمزگان در شهرستان ميناب جوانب مختلف اجرايي شدن قانون هدفمندي يارانه ها بخصوص در زمينه مصرف برق پرداخته شد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري میناب طی جلسه ای در سالن کنفرانس فرمانداری میناب ، مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت : در 8 ماهه اول سال جاری بیش از 5 درصد از برق میناب تلف شده است .
وی با بیان اینکه بیش از 4 میلیارد تومان فروش انرژی برق در شهرستان میناب صورت گرفته است افزود : کمتر از 2 میلیارد تومان توسط مردم پرداخت شده است وشهرستان میناب درپرداخت قبوض برق در استان در رده ی آخرقراردارد .
وجدانی با اشاره به واریز یارانه ها گفت : مردم سعی کنند از نقدینگی موجود در حساب هایشان زمينه پرداخت  بدهی های قبلي خود استفاده كنند
وی تعرفه های برق را براساس هر کیلووات ساعت درمناطق عادی 45 تومان ، گرمسیری 14 تومان ، دولتی 120 تومان اعلام کرد .
فرماندارمیناب نیز با اشاره ظرفیتهای موجود درمیناب گفت : در طول 31 سال بعد از انقلاب اقدامات وخدمات قابل توجهی در این منطقه انجام شده است که موجب تحول اساسی ورضایت مردم شده است .
قانعي فرد باشاره به اينكه :قيمت حامل هاي انرژي مثل برق اصلاح شده است و يارانه هاي اين حوزه به خود مردم جهت مديريت بهينه مصرف پرداخت شده است اكنون نيازمند يك توجه ويژه در اصلاح الگوي مصرفي خانواده در حوزه هاي مختلف بخصوص مصرف انرژي است .
وي در ادامه خواستار حضور مدیران در بین مردم شد و گفت : مسئولان باید با برنامه ریزی دقیق ودر جهت تحقق شعارعدالت مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و جوانب مختلف قانون هدفمندي يارانه ها را براي مردم عزيز تشريح کنند وبراساس اولویت بندی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند .
در این جلسه مشکلات برق بخش توکهور ـ شهرهشتبندی ومیناب وبخش مرکزی بررسی شد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.