پيام فرماندار شهرستان ميناب بمناسبت 9 دي روز بصيرت

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

پيام فرماندار شهرستان ميناب بمناسبت 9 دي روز بصيرت
نویسنده : admin تاریخ : 9 دی 1389

                   

 

بسم الله الرحمن الرحيم
همانا ملت شريف و ولايتمدار كشور ايران اسلامي در تمام صحنه ها با حضور با بصيرت خود نشان دادهاند كه در مقابل هرگونه توطئه دشمن از اصول و آرمان هاي خود دفاع كرده اند و سر سوزني از اصول ديني و ملي خود كوتاه نيامده و نخواهند آمد.
نهم دي سال 88نمود عيني و تبلور بصيرت و شناخت ملت ايران در خنثي كردن توطئه بزرگ نه توطئه تعدادي از عناصر خودفروخته داخلي بلكه در مقابل توطئه استكبار و دشمنان اين ملت بود كه با خروشي بزرگ شعله كوچك فتنه كه اصول اساسي انقلاب اسلامي و ولايت فقيه را نشانه گرفته بود نابود كرد و نشان دادند اگر به اعتقادات شان تعرض و توهيني شود لحظه اي كوتاه نخواهند آمد
تعبير آگاهانه مقام معظم رهبري مبني بر 8 ماه جنگ نرم ملت شريف ايران اسلامي و تشبيه آن به هشت سال پايداري ملت غيور اسلامي نشان از جنگي تمام عيار از سوي ايادي استكبار بر عليه ملت شهيدپرور و هميشه آگاه ايران اسلامي است .
9دي اتمام حجت ملت ايران اسلامي با سران فتنه و تمامي حاميان جبهه نفاق بود كه اين مردم پشتيبان ولايت فيقه و رهبر خود هستند و سرزمين خود را به دست اجانب خود فروخته نخواهند داد.
۹ دی تبلور ولایتمداری و ولایت‌پذیری مردم مسلمان کشور در مقابل توطئه فتنه‌گران بود و مردم آگاه و با بصيرت ایران ثابت کردند که با وجود همه دسيسه هاي  نظام استکباری و عملیات روانی گسترده غرب، آنقدر قوی و مستحکم هستند که توطئه‌های دشمنان را خنثی و علیه خودشان استفاده کنند.
و اين روز در تاريخ با عنوان روز وحدت و اتحاد و هوشياري ملتي آگاه و در صحنه به ثبت خواهد رسيد و مايه اتحاد دوستان و عبرت دشمنان باشد
 
مسعود قانعي فرد
فرماندار شهرستان ميناب
9 دي 1389


نظرات شما عزیزان:

شهروند
ساعت22:56---29 دی 1389
از اینکه سعی در انعکاس اخبار شهرستان و فرمنداری دارید از شما تشکر میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.