مدیرکل نهضت سوادآموزی هرمزگان گفت:تبیین اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب مهمترین نیاز برای جامعه امر

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مدیرکل نهضت سوادآموزی هرمزگان گفت:تبیین اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب مهمترین نیاز برای جامعه امر
نویسنده : admin تاریخ : 9 دی 1389

                                         

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، فروزان نژاد مديركل نهضت سواد آموزي استان هرمزگان ديروز (8 دي) در مراسم تجليل از آموزشياران نهضت سواد آموزی در میناب گفت:آنچه نیازامروز و آینده جامعه است بايد در اندیشه های امام راحل جستو كرد و كساني كه مسوليتي در اين زمينه دارند بايد اندیشه های ارزشمند امام را واکاوی وبه  تشريح و  تبیین اين انديشه ها بپردازند زيرا نياز اساسي جامعه اسلامي ايران است  .
فروزان نژاد امام خميني را دانشمندي آگاه و با بصيرت اسلام در عصر حاضر دانست كه بار ديگر اهداف و اصول اسلامي را كه به انحراف ميرفت نجات داده و اسلام ناب را احيا كردند.
وی اظهار داشت:زمانی تصور و تلقی دشمنان از ملت ایران به عنوان ملتی وحشی بود ولی اکنون نه تنها آنان بلکه تمام دنیا از ملت ایران به عنوان قدرتمندترین ملت ها یاد می کنند و این نیز از برکات اندیشه امام خمینی(ره) است و توجه ويژه ايشان به علم و پيشرفت با اتكال به توانايي هاي جوانان اين كشور و فكرهاي پويا و خلاق است كه امروز در تمامي عرصه هاي علمي حرفي براي گفتن داريم .
وي با شاره به پیام مبارزه با بی سوادی امام كه می فرماید:"فرهنگ وابسته کشور به فرهنگ مستقل و خود کفا تبدیل شود"و این نشان از اهمیت نهضت و تشکیل آن در از بين بردن بي سوادي كه بدنبال جلو بسياري از مشكلات  گرفته خواهد شد
وی شرکت سوادآموزان در کلاس های نهضت سوادآموزی را به عنوان لبیک به فرمان امام یاد کرد و افزود:آموزشیاران باید تلاش کنند تا اعتماد مردم به این کلاس ها بیشتر شود كه با برنامه ريزي هاي انجام شده در چند سال آينده ديگر فرد بي سواد در كشور اسلامي و استان هرمزگان نداشته باشيم .
 وی در ادامه با اشاره به 9 دیماه گفت:مردم ایران اسلامی در این روز کاری کردند که تا ابد فتنه گران گول فتنه انگیزان خارجی و رسانه های بیگانه را نخورند. و کسانی به این فکر بودند که عمر انقلاب روبه پایان است ولی با حماسه 9 دی و غیرت و بصیرت مردم و میثاق آنان با رهبری و ولایت درسی گرفتند که در تاریخ به ثبت رسید.
در حاشيه اين مراسم مهندس قانعي فرد فرماندار شهرستان ميناب با بيان اينكه : سواد آموزي نقش ويژه اي را در زمينه كاهش بسياري ازمسائل و مشكلات اجتماعي و فقر دارد. بحث آموزش بخصوص در مناطق روستايي كه در گذشته از نعمت آموزش برخوردار نبوده اند شايسته توجه بيشتري دانست .
وي صدور فرمان حضرت امام خميني مبني تشكيل نهضت سواد آموزي با هدف از بين بردن بي سوادي در جامعه را نشان توجه ويژه امام راحل به جايگاه سواد و علم در جامعه دانست كه خدمتگزاران صادق كه در نهضت سواد آموزي به امر آموزش اهتمام دارند در واقع در جهادي بزرگ به امر رهبر و ولي فقيه خود مشغول هستند كه همانا اشتغال به امر آموزش به مثابه كار انبيا بوده است و اجر و پاداش بسياردارد كه بايد از تمامي اين عزيزان تشكر و قدر داني كرد
شهرستان میناب با 406نفر آموزشیار و5220 سوادآموز دارد و 591 کلاس سواد آموزی عملكرد موفقي را در حوزه سواد آموزي داشته است .


نظرات شما عزیزان:

مينابي
ساعت13:35---14 دی 1389
بنده باغدار روستاي شهوار قديم هستم شركت ميناب رود بعد از گذشت 6 ماه قبض آب بهاي ما را آورده و مبالغ زيادي در آن درج گرديده و باغداران نيز ناچارا" هر چي آنها نوشتند پرداخت كنند و گرنه از آب خبري نيست . چرا مسئولين كمي به فكر مردم نيستند يعني مسئولين شركت ميناب رود نمي فهمند كه مردم توان پرداخت چنين مبالغي را ندارند يعني هيچ در آمدي ندارند كه بتوانند پرداخت كنند . ليمو مردم كه از بين رفت فقط مانده 4 بوته نخل كه آنهم اگر افت نگيرد و يا به علت شرجي ترشيده نشود 6 من مي خرند 20000 ريال . به هر جا رفته ايم نتيجه اي نگرفته ايم از شما تقاضا داريم به اين مشكل ما رسيدگي كنيد . بعنوان مثال ماهي يك دوره آب به ما داده در 6 ماه شده 6 دوره قيمت درج شده در قبض شده 1100000 ريال آخه قبضي كه قبلا مي شد 70000 ريال چطوري شده 1100000 ريال .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.