مراسم بزرگداشت 27ارديبهشت روز ارتباطات وروابط عمومي باتقدير از خبرنگاران شهرستان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مراسم بزرگداشت 27ارديبهشت روز ارتباطات وروابط عمومي باتقدير از خبرنگاران شهرستان
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1390

 

بمناسبت 27 ارديبهشت روز ارتباطات وروابط عمومي ،فرماندارميناب باحضور درجمع خبرنگاران واصحاب رسانه اين روز بزرگ  راصمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق، سختکوش در حیطه روابط عمومی و ارتباطات تبریک گفت.و برای آنان در مسیر دشوار، حساس و ظریفیشان ، موفقیت روزافزون آرزو كرد.

 قانعي فرد روابط عمومی نوین را به مثابه آیینه تمام نمای عملكرد يك سازمان عنوان وروز ارتباطات و روابط عمومی  رافرصتی مغتنم برای بازبینی انتقادی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده دانست.وافزود روابط عمومي خانه مردم و تريبون يك سازمان است.

وي دربخشي از سخنان خود  به  نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان اشاره واهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است را دوچندان شمرد به  گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
 قانعي فرد با بيان اينكه  روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت خطیری برعهده دارد. به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
 وآنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است .

 وافزود برقراری ارتباط با مردم و ایجاد اعتماد بین مردم و دستگاه‌های اجرایی، مهم‌ترین هنر روابط عمومی‌ها است.و روابط عمومی‌ها باید برقرار کننده ارتباط مردم با دستگاه های مسئول باشند.

 چراكه هدف ما ساختن جامعه بر اساس عدالت و حرکت به سمت جامعه پیشرفته است و دستیابی به این هدف بدون نظارت و حضور مردم محقق نخواهد شد.پس مردم باید در همه امور نظارت داشته باشندو لازمه این نظارت عمومی ،اطلاع رسانی درست به مردم است و روابط عمومی‌ها در ایجاد اعتماد،ومشارکت مردم نقش اساسی دارند.

شايان ذكر است درپايان مراسم از اصحاب رسانه تقدير  به عمل آمد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.