شرح گزارش بازدید معاونت عمرانی استانداری هرمزگان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

شرح گزارش بازدید معاونت عمرانی استانداری هرمزگان
نویسنده : admin تاریخ : 18 مرداد 1389

پیرو خبر دیروز مبنی بر حضور جناب آقای مهندس نصوری معاونت عمرانی استانداری هرمزگان در شهرستان میناب و با همراهی فرماندار شهرستان میناب و تعدادی از مدیران استانی و شهرستان در بازدید ی که از پروژهای عمرانی سطح شهرستان داشتند از تعدادی از این پروژه ها بازدید داشتند. که ابتدا بازدید به محل اجرای طرح تاسیسات فاظلاب شهری شهر میناب رفتند و از روند اجرای طرح بازدید نمودند و در این بازدید ابراز امیدواری کردند با توجه به تخصیص منابع مالی مناسب جهت تکمیل پروژه سال آینده تاسیسات فاضلاب شهر میناب به بهره برداری خواهد رسید . قابل ذکر است که در حال حاضر پروژه مذکور 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

سپس بازدیدی از پروژه های مسکن مهر داشتند و از چگونگی و اجرای پروژه های مسکن مهر کسب اطلاع کردند و ابرازامیدواری کردند تا دهه فجر امسال تعداد248 واحد مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد گردید.

سپس بازدیدی از تعدادی از محلات سطح شهر داشتند و از نزدیک با مشکلات عمرانی این محلات آشنا شدند و در خصوص مشکل محله پاکوه در مورد ابگرفتگی کوچه ها در فصل زمستان گفتند ان شالله در خصوص این مشکل با همکاری شهرداری اعتباری جهت بهسازی معابر اختصاص داده خواهد شد .

سپس بازدیدی از محل پنجشنبه بازار سنتی داشتند و گفتند برای تجهیز این بازار اعتبار مناسبی در نظر گرفته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.