قانعی فرد؛ عمليات بيت المقدس جلوه اي تمام عيار از قدرت رزمندگان ايران بود

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

قانعی فرد؛ عمليات بيت المقدس جلوه اي تمام عيار از قدرت رزمندگان ايران بود
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 12 خرداد 1390

درتاريخ 11خرداد ماه 90فرماندر ميناب از توابع هرمزگان گفت: عمليات بيت المقدس با دستاوردهايي كه داشت جلوه اي تمام عيار از قدرت رزمندگان ايران را درزمان خود نشان داد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب ، مسعود قانعي فرد در جمع عده اي از بسيجيان و رزمندگان دوران دفاع مقدس اين شهرستان از اين عمليات بعنوان بزرگ ترين و طولاني ترين عمليات از لحاظ زمان و مكان نام برد كه دستاوردهاي زيادي براي ايران اسلامي داشته و دارد.
وي اضافه كرد: رزمندگان اسلام با كمترين تجهيزات توانستند ماشين جنگي رژيم بعثي عراق را كه از سوي نزديك به 100 كشور بزرگ و كوچك دنيا پشتيباني مي شود از كار بيندازند و آن را زمينگير كنند.
فرماندار ميناب تاكيد كرد: اهميت اين عمليات از لحاظ طرح و عمليات به واسطه آب و خاكي بودنش كه رزمندگان توانستند از چندين نقطه با عبور از رودخانه طويل و عميق كارون عبور كنند بعنوان سرفصلي در دانشگاههاي دفاعي و جنگي دنيا تدريس مي شود.
به گفته وي چنين حماسه بزرگي ( بازپس گيري خرمشهر از چنگال بعثيون تا بن دندان مسلح به سلاحهاي مختلف روز دنيا) بعنوان دستاوردي است كه براي هميشه در تاريخ خواهد ماند و آيندگان پيرامون آن سخنها خواهند گفت و فيلمها خواهند ساخت.
وي خطاب به مسوولان اين شهرستان ابراز داشت: تنها به سالروزها نبايد اكتفا كرد بلكه بايستي دلاور مرديهاي رزمندگان اسلام و مردمي كه از آنان پشتيباني كردند براي همه و نسل امروز و فردا بازگو شود تا خاطرات آنان براي هميشه در افكار نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم زنده بماند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.