متن پيام تبريك فرماندار ميناب به‌مناسبت عيد سعيد فطر

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

متن پيام تبريك فرماندار ميناب به‌مناسبت عيد سعيد فطر
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1390

 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،  مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب در آستانه فرا رسيدن عيد فطر در پيامی اين عيد را تبريك گفت.
متن اين پيام به شرح زير است:
بسمه‌تعالی
سپاس خدای را بر آنچه ما را هدايت وراهنمايی كرد و خدا را شكر بر آنچه به ما هديه نمود.
عيد سعيد فطر، عيد بندگان صالح خدا و جشن موحدان و خداجويان، فرا رسيد. وماه قرآن، ماه تقرب به ذات اقدس الهی پايان يافت. در پيشگاه احديت پيشانی تضرع و سپاس به خاك می‌گذاريم كه ما را بر سفره رحمت و ضيافت خويش ميهمان كرد و فردا روز را روز عيد، روز اجتماع و وحدت مسلمانان، روز تعاون و روز تجلی مهر و عطوفت انسانی و كمك به همنوعان قرار داد.
اكنون كه ماه رمضان را با تقوا، خويشتنداری، خودسازی و تقرب به حق و جهاد اكبر به پايان رسانديد، روز تجلی فطرت پاك خداجوی خود را با نوای تكبير و حمد و سپاس الهی، همنوا با مسلمانان در سراسر جهان و در صفوف فشرده با نماز عيد جشن می‌گيريم. مسلمانان در همه نقاط جهان عظمت و شكوه توحيد را در نماز به نمايش خواهند گذاشت و با نوای توحيد در سراسر جهان عطرافشانی خواهند كرد و با قنوت و مناجات خود نوای واقعی آزادگی را دوش به دوش صالحان، طنين انداز می‌كنند.
اين عيد بزرگ و جشن پيروزی بر شياطين و طاغوت درون و برون را به پيشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبري  و همه مردم عزيز و شريفشهرستان ميناب  و مسلمين جهان تبريك و تهنيت عرض می‌نمايم و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و كرامت همه مسلمانان را مسئلت می‌كنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.