برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب اعلام شد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب اعلام شد
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 20 شهريور 1390

 

طی نشستی؛
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب اعلام شد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب طی نشستی با حضور مسئولان وفرماندار این شهرستان اعلام شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،، مسعود قانعی‌فرد در نشست برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس در این راستا اظهار داشت: دفاع مقدس برآمده و برخواسته از دل توده مردم و اقشار مختلف جامعه است.
مسعود قانعی‌فرد
 با بیان اینکه مردم ایران همواره پرچمدار ولایت و رهبری و مدافع ارزش‌های اسلامی هستند افزود: امروز مردم برای دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب و امام راحل پشت سر ولایت و رهبری هستند و از این مسیر تخطی نخواهند کرد.فرماندار میناب افزود: ملت ایران گوشش به کلام رهبری است چرا که فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عامل حراست و پاسداری از نظام است.وی با اشاره به این که دشمنان ایران اسلامی در طول 32 سال در صدد انحراف انقلاب از مسیر اصلی و واقعی آن بوده‌اند افزود: درایت و افق نگاه امام ریشه دینی و الهی داشت و مانع از تحقق اهداف دشمنان شد. قانعی‌فرد ادامه داد: اکنون نیز دشمن سعی دارد تا ابعاد انقلاب را دچار خدشه کند و آنچه مانع از این می‌شود حرکت در مسیر روشن رهبری و خط ولایت است.
وی ابراز داشت: ایستادگی در مقابل هجمه توطئه‌های دشمنان سفاک و شیطانی با مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و عرضه و بیان توان کشور به دنیا بهترین شکل دفاع و ایستادگی است.
 این مسئول با بیان این که توان نظامی ایران تنها برای بازدارندگی است ابراز داشت: مردم ایران در طول دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، مردانگی و اقتدار را در کنار ایثار و فداکاری در مقابل چشمان دنیا به نمایش گذاشتند.وی افزود: در هفته دفاع مقدس علی رغم این که باید نشان داده شود ملت و مردم ایران همان روحیه سال‌های جنگ و دفاع را دارند بلکه باید به دشمنان داخلی و خارجی فهمانده شود که این مردم با اقتدار بیشتر در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.قانعی‌فرد ادامه داد: وجود 246 شهید، 280 جانباز و سه هزار رزمنده در میناب جایگاه ارزشمند و رفیعی را برای این شهر به ارمغان آورده است.وی اظهار داشت: دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است و حقایق 8 ساله آن باید به نسل جوان امروز انتقال یابد.دبیر اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب نیز گفت: برنامه‌های ویژه هفته دفاع با شکوه و صلابت بیشتری در میناب برگزار می‌شود.
سرهنگ سیدحسن سبحانی اظهار داشت: اجرای رژه، برپایی محافل قرآنی و سرکشی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
وی افزود: برپایی نمایشگاه در قالب نمایش سلاح‌های جنگی، معرفی میناب و نقش آن در طول 8 سال دفاع مقدس و کمک‌های مردم آن به جبهه‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه ناحیه میناب برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه 400 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، بیان خاطرات سال‌های حماسه و ایثار توسط 21 نفر از رزمندگان در عملیات‌های متفاوت و ترسیم فضایی از جبهه از اقدامات هفته دفاع در میناب است.
وی گفت: در ایام برپایی نمایشگاه و هفته دفاع مقدس مردم میناب به صورت رایگان در نمایشگاه ویزیت می‌شوند
.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.