خیران باید با خدمات بهزیستی آشنا شوند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

خیران باید با خدمات بهزیستی آشنا شوند
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1390

 

 
 
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، فرماندار میناب گفت: در راستای مشارکت بیشتر خیران در امور بهزیستی نیاز است این قشر با خدمات بهزیستی بیشتر آشنا شوند.
مسعود قانعی فرد در دیدار با مدیرکل بهزیستیهرمزگان گفت: از زمان حضور دکتر بازیار به عنوان مدیر کلبهزیستی هرمزگان در استان، شاهد تحول در بهزیستی بوده ایم که این تحولات محسوس است.
قانعی فرد افزود: خوشا به حال کسانی که در بهزیستی کار می کنند زیرا خداوند به شماتوفیق داده که در خدمت مردم و جامعه باشید.
وی تصریح کرد: کار شما خیلی سخت است و تا علاقه به آن نداشته باشید موفق نمی شوید واین عنایتی است که خداوند به شما داده که در این فضا خدمت کنید.
قانعی فرد اظهارداشت: در میناب خیرین با خدماتی که بهزیستی ارائه می کند به خوبیآشنا نیستند و کارهای بهزیستی معرفی نشده است که اگر این آگاهی به آنها داده شودمطمئنا مشارکت خواهند کرد.
وی یادآور شد: مردم میناب، انقلابی هستند که خدمات زیادی برای انقلاب انجام دادهاند. آمار قابل  توجهی از جمعیت این شهر از خدمات بهزیستی استفاده می کنند به همیندلیل باید خدمات رسانی را به آنها افزایش دهیم تا احساس تنهایی نکنند.
فرماندار میناب عنوان کرد: معلولیت زیباترین عیبی است که یک شخص می تواند داشتهباشد و بدترین عیب این است که یک فرد توانایی داشته باشد و از آن استفاده نکند.
وی در پايان  اضافه کرد: ما به عنوان یک سرباز نظام در خدمت بهزیستی هستیم تا بتوانیم به مردم صادقانه خدمت کنیم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.