جای خالی نشریات محلی در شرق هرمزگان

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جای خالی نشریات محلی در شرق هرمزگان
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

 
جای خالی نشریات محلی در شرق هرمزگان
فرماندار میناب گفت: خلا یک نشریه محلی در شرق استان هرمزگان محسوس است.
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، ، مسعود قانعی‌فرد در نشست شورای اداری  مهرماه این شهرستان با بیان اهمیت اطلاع‌رسانی اظهار داشت: منطقه شرق هرمزگان و به ویژه شهرستان میناب از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و وقت آن رسیده که با وجود ظرفیت‌ها و نیروهای موجود از یک نشریه محلی برخوردار شود.
وی با انتقاد از انتشار ضعیف اخبار عملکرد نهادها و دستگاه‌های اداری میناب در رسانه‌ها، جراید و خبرگزاری‌ها گفت: تلاش خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها قابل تقدیر است ولی دستاوردها و عملکرد حوزه ادارات دولتی شهرستان در رسانه‌ها کمرنگ است که مسئولان روابط عمومی باید با تعامل بیشتر و نزدیک‌تری با خبرنگاران نسبت به این مقوله اهتمام لازم را داشته باشند.
قانعی‌فرد افزود: مدیران شهرستان نسبت به انعکاس اخبار حوزه کاری خود و عملکرد دستگاه مربوط منعی برای مصاحبه ندارند و در این راستا تلاش بیشتری کنند.
وی
 با بیان اینکه در بسیاری از شهرها و استان‌های همجوار روزنامه‌ها و نشریه‌های محلی فعال است، افزود: راه‌اندازی نشریه محلی برای میناب نیازی اساسی است.
رئیس شورای اداری میناب ادامه داد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته توسط خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک میناب صاحب یک نشریه محلی می‌شود که مسئولان باید به این  امر مهم کمک کنند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: آمار دقیق و صحیح به برنامه‌ریزی دقیق و توسعه کشور کمک فراوانی می‌کند.
قانعی‌فرد همچنین خواستار همکاری بیشتر مردم با عوامل و ستاد طرح سرشماری نفوس و مسکن شد.
این مقام مسئول تعهد شهرستان برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری را
 8 هزار فرصت شغلی عنوان کرد و افزود: تاکنون نیمی از این تعهد محقق شده و این سبب شد تا شهرستان میناب در بحث اشتغال جزو شهرستان‌های برتر استان قرار گیرد.
فرماندار میناب بر پرهیز و دوری از
روزمرگی و یک نواختی مدیران تاکید کرد و افزود: مدیران باید در حوزه کاری خود دارای ابتکار و خلاقیت باشند.
قانعی‌فرد با اشاره به انتخابات مجلس و تاکید بر حضور پرشور و حداکثری مردم گفت: مدیران و مسئولان باید با رعایت بی طرفی به برپایی هرچه بهتر انتخابات کمک کنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.