نشست مشورتي با ايثارگران شهرستان ميناب برگزار شد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نشست مشورتي با ايثارگران شهرستان ميناب برگزار شد.
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 5 آبان 1390

 

 

نشست مشورتي با ايثارگران شهرستان ميناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب در اين جلسه قبل از هرچيز فرارسيدن ماه ذيحجه راتبريك عرض نمود.ودهه اول ماه ذیحجه را ایامی مقدس وفرصتی جهت خودسازی عنوان وافزود  :خداوندمنان هم برای شب وروزاين ماه بافضيلت  اهمیت خاصی قائل شده است.كه اميدواريم همه ما ازفيوضات اين ماه بهره لازم راببريم.

ايشان در ادامه ، یاد و خاطره رشادتها و دلاوریهای شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی و صحنه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامي داشت وهدف اصلی از اين نشست ها،را استفاده از نظرات اعضا، استفاده از ظرفیت های جامعه ایثارگری و استفاده از توانمندی ها ي آنان در مورد مسائل و مشکلات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.واظهار داشت انتظاري كه ما ازنمايندگان ايثارگران در شوراي مشورتي داريم اين است  كه مشكلات وياخواسته هاي اين خانواده هاي محترم را به ما انعكاس دهند تا در راستاي رفع آنها اقدامات لازم بعمل آيد . چراكه رزمندگان ، شهدا، ایثارگران و جانبازان دلاورمرد هشت سال دفاع مقدس، شاگردان مکتب خونین حسینی و سربازان سرافراز امام (ره)اند.

وبرما فرض است كه از دیدگاهها و نقطه نظرات ایثارگران، آزادگان و جانبازان در اتخاذ سیاست ها و تصمیم گیری ها در سطوح مختلف مدیریتی، اجرائی و اداری کشوراستفاده كنيم.

چراكه مجموعه نظام، دولت و ملت ، وامداران زحمات فراوان و جانفشانی های بی پایان این عزیزان اند. و استفاده بیش از پیش از توان ایثارگران و جانبازان در سطح ادارات مختلف شهرستان حائز اهميت است.

 قانعي فرد در ادامه افزود:ایثارگران دارای ظرفیتها و توانمندیهای ویژه اي هستند كه انشاءا...  مجموعه فرمانداری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب ، توسعه و عمران شهرستان از این ظرفیت بالا و ارزشمند بهره خواهد برد .

چراكه خانواده ايثارگران حق بزرگي بر همه ما دارند و ما بايد هر كاري كه در توان داريم براي آنها انجام دهيم.

وخدمت به خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران در اولويتكاري ما باشد و بايد زمينه‌هاي لازم براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال اين فرهنگ به نسل‌هاي بعد را به نحو شايسته‌اي فراهم كنيم.

در پايان جلسه به تصويب رسيد: ساماندهي گلزار شهدا در روستاها ،پيگيري اشتغال ايثارگران وجذب در ادرات،نامگذاري خيابان هاومحلات به نام شهدا ،تمديد كارت شناسايي وبيمه تكميلي خانواده شهدا وايثارگران ،ارتباط  مستمر ادارات با رابطين بنياد شهيد وپيگيري مصوبات قبلي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.