فرماندار میناب:شورای فرهنگ عمومی اتاق فکر فرهنگ است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار میناب:شورای فرهنگ عمومی اتاق فکر فرهنگ است
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390

 

فرماندار میناب با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری شورای فرهنگ عمومی گفت: می‌توان این شورا را اتاق فکر فرهنگ نامید.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعی‌فرد در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: فرهنگ از گستردگی دامنه و وسعت فراوانی برخوردار است و تنها تصمیم‌گیری شورای فرهنگ عمومی است که می‌تواند به تمام ابعاد آن برسد.
وی با اشاره به 14 آبان روز فرهنگ عمومی بر برپایی هر چه بیشتر نشست‌های شورای فرهنگ عمومی در شهرستان تاکید کرد و گفت: بسیاری از معضلات نگران کننده و ناهنجاری‌های اجتماع را با جلسات فرهنگی می‌توان حل و بر طرف کرد.
فرماندار میناب
 افزود: آنچه اکنون در نظام اسلامی به عنوان فرهنگ مطرح است ایران را بر قله افتخار نهاده است.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی میناب
 با بیان تاثیرگذاری فرهنگ در روابط اجتماع ادامه داد: فرهنگ اصیل اسلامی زیربنای همه روابط است.
وی رسالت نخست و اصلی شورای فرهنگ عمومی را ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه و برطرف کردن منکرات بیان کرد و افزود: آنچه در اجتماع ایران اسلامی به صورت بدعت نادرست مطرح است باید با تدبیر حذف و الگویی صحیح و نیک جایگزین آن شود.
فرماندار میناب با اشاره به وجود برخی معضلات در نقاطی از استان گفت: با وجود این که همه بزرگان به این موارد اعتراض دارند ولی تاکنون کسی به صورت جدی با آن مقابله نکرده است.
وی برخورد و مقابله با خرده فرهنگ‌های وارده را مستلزم برنامه‌ریزی و الگوسازی مناسب در جامعه دانست و بیان کرد: در بعضی از مراسمات اعمالی وجود دارد که با فرهنگ همخوانی ندارد و باید عملی خیر و نیک را جایگزین آن کرد.
قانعی‌فرد
 ،از شهرستان میناب به عنوان شهری ولایت‌مدار با مردمانی متدین و انقلابی یاد کرد و افزود: مسئولان نگاه و نگرش مثبت نسبت به این شهرستان دارند.
وی
 ادامه داد: در طول 32 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمنان با تحرکات فراوان همواره به دنبال به چالش کشیدن انقلاب بوده‌اند.
این
 مسئول گفت: کشور ایران از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است و همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل و از آنها به نحو مطلوب و در راستای پیشبرد اهداف استفاده کرده است.
وی تمسک به اهل بیت (ع)، ولایت و قرآن را رمز ماندگاری فرد و جامعه برشمرد و ادامه داد: دوری از قرآن و ولایت موجب تباهی زندگی می‌شود.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی میناب
 با تاکید بر ایستادگی بر سر ارزش‌ها افزود: برای تحقق آنچه دغدغه مردم است باید تلاش کرد.
قانعی‌فرد گفت: نام میناب و قدمت آن به برکت نام کسانی همچون مرحوم "قضایی" است و باید برای بزرگداشت نام آنها و دیگر کسانی که در
 تمام ادوار الگویی بوده‌اند تلاش کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.