معاون سياسي- اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون سياسي- اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390

معاون سياسي- اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.

با حضور سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان، بخشدار سندرک به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعی‌فرد شامگاه شنبه در این نشست بسیج را نعمتی از سوی خداوند دانست و اظهار داشت: بسیج در کنار نعمت ولایت موجب افتخار آفرینی و عزت و سربلندی کشور شده است.
وی رمز درخشش موفق بسیج در تمامی عرصه‌ها را ایمان و تقوی آن معرفی کرد و ادامه داد: اوج درخشش و عظمت بسیج در 8 سال دفاع مقدس برای همگان آشکار شد.
فرماندار میناب اضافه کرد: عنصر پاک بسیج با توسل به ائمه هدی و توکل به خدا توانسته در مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی و در نبردهای حساس از نظام دفاع کند.
وی با بیان این که بسیج با آمادگی و هوشیاری مدافع کشور و ارزش‌های اسلامی است، افزود: افتخارات به دست آمده در همه عرصه‌ها و به ویژه میادین بین‌المللی برگرفته از روحیه بسیجی جوانان و مردم کشور است.
قانعی‌‌فرد همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای ترویج آموزه‌های دینی و ابراز عشق و ارادت به اهل بیت (ع) و خاندان نبوت است.
وی فرهنگ عاشورایی اهل بیت (ع) را محکم‌ترین پشتوانه برای مقابله با دشمنان عنوان و بر نهادینه شدن آن در جامعه تاکید کرد.
رئیس شورای اداری میناب با بیان این که شهرستان میناب به عنوان 40 شهر محوری برای احیا امر به معروف و نهی از منکر معرفی شده است، افزود: دهه نخست محرم و ایامی که به عنوان احیا این مهم نامگذاری شده باید توسط آحاد مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره  به معرفی معاون سیاسی اجتماعي  فرمانداری میناب ادامه داد: هنگامی که کسی تودیع می‌شود به منزله جدایی نیست بلکه نوعی جابه‌جایی برای استفاده مناسب‌تر از فرصت‌ها و تجربه‌هاست.
فرماندار میناب گفت: از آنجا که در آستانه انتخابات قرار داریم وجود معاون سیاسی و اجتماعی برای فرمانداری مسئله‌ای مهم و اساسی بود که علی اسلامی به جهت تعامل و ارتباط با مدیران و تجربه مناسب و ارزنده وی، از طرف استاندار به این سمت منصوب می‌شد.
وی همچنین با بیان فرمایشی از امام خمینی (ره) که می‌فرماید "یک خدمتگذار در جمهوری اسلامی باید در کار او صداقت، در نگاه او محبت و حیا، در اندیشه او خیرخواهی، در رفتار او شادابی، در سکوت او دقت و در تلاش او اخلاص و جدیت باشد"، افزود: اگر مدیری به دنبال خدمت است با سرلوحه قرار دادن این فرمایش می‌تواند در مسیر خدمت موفق شود.
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان نیز صدق و راستی را سبب ایمن ماندن برشمرد و بیان داشت: خروج از راه و مسیر صدق سبب قطع امدادهای الهی می‌شود.
حسین زینلی‌تختی گفت: مدیریت مسئولیتی سنگین و دشوار است و مدیریت صحیح و درست می‌تواند نوع نگاه را تغییر دهد.
وی بیان کرد: داشتن تفکر بسیجی و بهره‌گیری از علوم مدیریتی قرآن باید در همه ارکان و بدنه کار و زندگی مدیران جایگاه ویژه داشته باشد.
در این نشست همچنین "امید ذاکری خواهان" به عنوان نخستین بخشدار بخش بندزرک معرفی شد.
گفتنی است "علی اسلامی" به مدت چهار سال و دو ماه بخشدار بخش سندرک بود و امید ذاکری خواهان نیز پنج سال مسئولیت دفتر سیاسی انتظامی فرمانداری میناب را بر عهده داشت.
در نشست شورای اداری میناب که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شد علی مهرانی نیز به عنوان بخشدار بخش سندرک معرفی شد مهرانی تا پیش از این شورای این بخش بود.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.