فرماندار میناب خبر داد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار میناب خبر داد
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390

فرماندار میناب خبر داد؛
رئیس جمهور در میناب حضور می‌یابد.
مسعودقانعي فرد فرماندار میناب با بیان اینکه کابینه دولت طی دور چهارم سفر در تمامی شهرستان‌های هرمزگان حضور می‌یابد از حضور رئیس‌ جمهور در این شهرستان طی این سفر خبر داد.
به گزارش روابط عمومي   فرمانداري ميناب،مسعود قانعی فرد شامگاه شنبه در نشست شورای اداری این شهر با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: اکنون آحاد ملت ایران بسیجی هستند و با روحیه بسیجی و انقلابی مدافع نظام و کشور هستند.
وی گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس بسیجیان با ایمان و تقوی و روحیه شهادت طلبی درسی فراموش ناشدنی به متجاوزان دادند.
فرماندار شهرستان میناب در ادامه افزود: جوانان و ملت بسیجی ایران چنان جانفشانی از خود نشان دادند که دشمنان نیز به قدرت بسیج اعتراف کردند و پذیرفتند که نیروهای مومن بسیج می‌توانند در مقابل جنگ‌های کلاسیک نبرد کنند و این از برکات نظام اسلامی ایران است.
وی با بیان فرمایشی از امام راحل در مورد اهمیت وجود بسیج افزود: بسیج نعمت الهی و از برکات نظام و انقلاب است که باید قدر آن را دانست.
قانعی‌فرد با ذکر خدمات بسیج به مردم و جامعه و وجود بسیج اصناف و بازاریان، ادارات، پزشکان و هنرمندان بر گرامیداشت هر چه بهتر هفته بسیج تاکید کرد.
وی در  ادامه مولای متقیان حضرت علی (ع) را الگوی مدیران در جوامع اسلامی خواند و بیان کرد: مدیریت از نگاه این بزرگوار به معنای مطیع فرمان الهی و گام برداشتن درمسير  خشنودی و رضای خداوند متعال است.
رئیس شورای اداری میناب با بیان اینکه یک مدیر باید سختی و مشقت‌ها را به جان بخرد و در رسالت خود ناامید نشود ادامه داد: توکل و امید به خدا سبب آسان شدن امور و رفع سختی‌ها می‌شود.
وی اظهار داشت: رعایت عدالت از مهمترین وظایف هر مدیر محسوب می‌شود که باید سرلوحه کار قرار گیرد.
فرماندار میناب گفت: صبر و بردباری، برنامه‌ریزی هدفدار، خوشرویی و گشاده‌رویی و خدمت بی‌منت و توام با اخلاص به مردم از دیگر وظایف مدیران است که در توصیه‌های معصومان سفارش‌های فراوانی نسبت به رعایت آن‌ها شده است.
فرماندار میناب همچنین با اشاره به سفر هئیت دولت به استان هرمزگان ضمن تاکید برای برنامه‌ریزی برای استقبال مردمی از ریاست جمهور از مدیران دستگاه‌ها خواست تا مصوبات سفرهای دور اول تا سوم از دفتر فرمانداری و دستگاه استانی خود پیگیر باشند.
این مسئول افزود: هئیت دولت در دور چهارم به تمام شهرستان‌ها سفر می‌کند و میناب نیز میزبان رئیس جمهور خواهد بود.
قانعی‌فرد در ادامه ضمن اشاره به انتخابات مجلس افزود: مسئولان و دست اندرکاران باید ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی، رعایت بی‌طرفی و اجرای قانون زمینه حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رای و پای صندوق‌ها را فراهم کنند.
نماینده عالی دولت در میناب ادامه داد: استان هرمزگان برای حضور اتباع بیگانه منطقه ممنوعه اعلام شده و نیروی انتظامی موظف است در صورت مشاهده برابر مقررات عمل و برخورد کند.
وی گفت: دستگاه‌های اجرایی به هیچ وجه مجاز نیستند خواسته‌ای مبنی بر به کارگیری اتباع بیگانه را از احدی قبول کنند.
رئیس شورای اداری میناب در بخش دیگری از سخنان خود بازنشستگان را سرمایه‌های عظیم انقلاب و کشور خواند و بر تکریم از آنان در آستانه یکم آذر روز خانواده و تکریم بازنشستگان تاکید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.