در حوزه انتخابیه میناب به 389 شعبه اخذ رای نیاز است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

در حوزه انتخابیه میناب به 389 شعبه اخذ رای نیاز است.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 7 دی 1390

 

فرماندار میناب:
در حوزه انتخابیه میناب به 389 شعبه اخذ رای نیاز است.
فرماندار میناب با بیان اینکه ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با تمام امکانات، تجهیزات و زیر ساخت‌ها آماده ثبت نام از داوطلبان است، گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته در این شهرستان به 389 شعبه ثبت نام و اخذ رای نیاز است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري میناب، مسعود قانعی فرد عصرديروز درنشستي با خبرنگاران اظهارداشت: حوزه انتخابیه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد همراه با دیگر نقاط کشور از شنبه سوم دی‌ماه برابر زمانبندی ستاد انتخاباتی کشور و با ابلاغ وزیر کشور برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده و کار خود را آغاز کرده است.
وی افزود: آگهی ثبت‌نام برای داوطلبان در سراسر حوزه پخش و اعلام شد که داوطلبان هم از طریق سامانه اینترنتی و هم با مراجعه به فرمانداری و وزارت کشور می‌توانند ثبت‌نام کنند.
فرماندار میناب اضافه کرد: در حوزه انتخابیه شرق استان پنج شهرستان و 10 بخش مستقل هم برآوردهای اولیه 389 شعبه ثبت نام و اخذ رای هست که تعداد 247 شعبه سیار و 142 شعبه ثابت است.
وی اظهار داشت: تمام امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و قانونمند فراهم است.
نماينده عالي دولت درشهرستان، با بیان این که 30 نفر معتمد هم از روز نخست فعالیت ستاد، برای کمک و همکاری با ستاد اجرایی مشخص و جلساتی با آنان برگزار شده است ابراز داشت: هشت نفر هئیت اجرایی نیز طی جلسه‌ای انتخاب خواهند شد.
قانعی‌فرد افزود: تعامل خوبی هم با هئیت نظارت برقرار است، آموزش‌های لازم پیش‌بینی شده و تعدادی هم آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.
وی بیان داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه‌های مرتبط، انتخابات در فضای امن و با امنیت مطلوب برگزار خواهد شد.
طبق اعلام مسئولان در استان هرمزگان
 سه حوزه انتخابیه اصلی بندرعباس‌، میناب و بندرلنگه برای انتخابات نهم مجلس فعال شده است که از این حوزه‌ها تعداد پنج نماینده برای حضور در مجلس انتخاب می‌شوند.
حوزه انتخابیه بندرعباس شامل بندرعباس، قشم، بندر خمیر، حاجی‌آباد و ابوموسی است.
حوزه انتخابیه بندرلنگه و میناب نیز به ترتیب شامل بندرلنگه، پارسیان، بستک، و
 میناب، رودان، جاسک،‌ سیریک و بشاگرد می‌شود.
این حوزه دومین حوزه بزرگ انتخاباتی هرمزگان پس از بندرعباس است.در حال حاضر پیشنهاد فعال‌سازی و راه‌اندازی تعداد یک هزار و 91 شعبه اخذ رای به ستاد انتخابات هرمزگان داده شده است.
گفته می‌شود از این تعداد شعبه، 405 شعبه شهری که 56 شعبه سیار و 34 شعبه دیگر نیز به صورت ثابت در شهرهای استان به امر اخذ رای
مبادر می‌کنند.همچنین تعداد 682 شعبه اخذ رای روستایی نیز در استان در نظر گرفته شده است که از این تعداد 197 شعبه ثابت و 489 شعبه سیار خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.