فرماندار ميناب: دهیاران فضای سالم وقانوني را برای انتخابات فراهم كنند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب: دهیاران فضای سالم وقانوني را برای انتخابات فراهم كنند.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 7 دی 1390

 

فرماندار ميناب: دهیاران فضای سالم وقانوني را برای انتخابات فراهم كنند.
فرماندار ميناب: با تاكید بر بی طرفی مسوولین اجرایی، بخشداران و دهیاران در امر انتخابات گفت: بخشداران و دهیاران تنها وظیفه دارند، فضای سالم و قانونی را برای انتخابات نهمین دوره مجلس فراهم كنند.
مسعود قانعي فرد صبح امروز در نشست هم اندیشی دهیاران بخش مركزی این شهرستان، گفت: دهیاران با بالا بردن آگاهی خود می توانند در هدایت مردم برای انتخاب افراد اصلح در این انتخابات موثر باشند.
وی افزود: دهیار ان بعنوان نماينده و بازوان دولت در روستاها باید استقلال فكری و اقتدار داشته باشند و هیچ گونه وابستگی و گرایشی به جریانات خاصی نداشته باشند.
فرماندار ميناب بر لزوم همكاری تنگاتنگ دهیاران با بخشداری تاكید كرد و گفت: دهیاران باید با همكاری و تعامل با بخشداری فضای سیاسی سالم را در مناطق روستایی این شهرستان برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال فراهم كنند.
وی همچنین به نقش ویژه دهیاران در توسعه روستاها اشاره و اضافه نمود: دهیاران باید به نقش خود در توسعه روستاها بخوبی عمل كنند و بحث انتخابات نباید سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را كاهش دهد. در واقع دهياران بايستي به فكر ايجادمنابع درآمدي براي دهياريها با استفاده از قابليت ها وظرفيت هاي موجود در روستاها باشند.
بخشدار مركزی شهرستان ميناب نیز در این نشست اظهار كرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در مناطق روستایی، باید زمینه مشاركت حداكثری مردم در انتخابات را فراهم سازند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.