پيام تسلیت فرماندارميناب به مناسبت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع)

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

پيام تسلیت فرماندارميناب به مناسبت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع)
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 19 دی 1390

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ، مسعودقانعي فرد طي پيامي اربعين سروروسالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) را تسليت گفت.
گرامي داشت اربعين، رمز پويايي هميشگي نهضت پربار حسيني و اعلام پاي بندي به مكتب سرخ عاشوراست. اگر پيشوايان معصوم ما به برگزاري مراسم عزاداري، تأكيد بسيار داشته اند به دليل همين آثار بالنده معنوي و عاطفي است كه در روح مسلمانان آزاده بر جاي مي گذارد.
در آينه تاريخ، حوادثي ديده مي شود كه همانند موج، دامنه مي گيرد، گسترده مي شود و كران تاكران را در مي نوردد. چنين حادثه هايي، جاويد و بي مرگ است و هيچ سدّ و پرده اي را توان پوشاندن آنها نيست. يكي از اين سرگذشت هاي جاودانه، ياد بزرگ سردار دشت كربلا، حضرت حسين بن علي عليه السلام است كه با هر اربعين، حرمتي فزون تر مي يابد؛ زيرا گرامي داشت چهلمين روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگه داشتن ياد و خاطره او و پاسداري از ارزش هاي معنوي است.
بدينوسيله اربعين حضرت اباعبدالله الحسين (ع) سالار و سرور شهيدان كربلا و 72 تن از ياران با وفايش را به پيشگاه حضرت ولي العصرارواحنافداه ،مقام معظم رهبري ومردم ولايت مدار شهرستان ميناب  تسليت گفته و اميد دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستي و دينداري در تمامي عرصه هاي زندگي باشيم.

                                                      مسعود قانعي فرد فرماندارشهرستان ميناب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.