فرماندار ميناب : وقف سنتی برای جلوگیری از مال اندوزی است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب : وقف سنتی برای جلوگیری از مال اندوزی است
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1390

 

فرماندار ميناب : وقف سنتی برای جلوگیری از مال اندوزی است
 
 
فرماندار میناب گفت:وقف سنتی حسنه است که موجب جلوگیری از مال اندوزی می شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب:مسعود قانعی فرد در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت ایام رحلت رسول اکرم(ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) گفت: اين ايام در فرهنگ ما به هفته وقف نامگذاري شده است.
 
وی اظهار داشت: وقف در تاریخ دینی و مذهبی مسلمانان  از عقودی به شمار می رود که باعث جلوگیری از مال اندوزی و تکاثر و همچنین موجب تعادل و توازن ثروت در جوامع بشری می‌شود.
 
فرماندار میناب افزود:در راستای ترویج وقف این عمل صالح و سنت حسنه و نیکو در جامعه اسلامی ،هفته آخر ماه صفر به عنوان هفته وقف نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: ترویج سنت حسنه وقف و تشویق مردم به ویژه خیرین به این امر خداپسندانه ،از اهداف هفته وقف است که باید باتوجه لازم صورت گیرد.
 
قانعی فرد آشناسازی مردم با توانمندی ها و فعالیت های سازمان اوقاف و امورخیریه را امری ضروری خواند و بر آن تاکید کرد و افزود:شناساندن خدمات وقف و اوقاف و اهمیت آن به جامعه و  نیزآشناسازی مردم با توانمندی‌ها و فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه سبب ترویج این فرهنگ است.
 
وی اذعان داشت:احیا وقف سبب جلوگیری از بسیاری از معضلات و مشکلات می شود.
 
وی در ادامه با اشاره به 29 دي ماه روز هواي پاك هدف از اعلام و نامگذاری روز ملي هواي پاك توسط مسؤولين ستاد اجرايي كاهش آلودگي هوا را ايجاد حساسيت در بين اقشار مختلف جامعه عنوان وافزود :از آنجايي كه كليد اصلي كاهش آلودگي هوا، مشاركت مردمي و افزايش هماهنگي بين‌بخشي است اين روز مي‌تواند عامل مهمي در ايجاد اين مشاركت و هماهنگي بين‌بخشي باشد.
 
فرماندار میناب بر برپایی مراسمی نمادین با شعار هوای پاک در این شهر تاکید کرد و ابراز داشت:برگزاري این گونه مراسم مي تواند تصوير روشني را از اهميت حفظ منابع ملي و مصرف بهينه انرژي برای مردم جامعه ترسيم کند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.