فرماندارميناب: ورزش همگاني به همبستگي عمومي کمک مي‌کند .

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندارميناب: ورزش همگاني به همبستگي عمومي کمک مي‌کند .
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 8 بهمن 1390

 

فرماندارميناب: ورزش همگاني به همبستگي عمومي کمک مي‌کند .
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،فرماندار ميناب  در همايش بزرگ پياده‌روي با خانواده، صبح جمعه مورخ 7/11/90، درميناب اظهار داشت توجه به ورزش همگاني در حقيقت به تقويت همبستگي و عزم و همدلي عمومي کمک مي‌کند.
وي حضور پرشور و گسترده مردم ورزش دوست ميناب در همايش پياده روي بزرگ خانواده، راقابل تحسين  خواند وافزود در واقع اين همايشها  با هدف ارتقاي سطح `نشاط و تندرستي` در بين مردم برگزار شده است وبايستي با جديت و استمرار بيشتري دنبال شود.
فرماندار ميناب در اين همايش افزود:درحقيقت ورزش همگاني به تقويت همبستگي و عزم و همدلي عمومي کمک مي‌کند. و اصلي‌ترين هدف برگزاري برنامه‌هاي ورزش همگاني و توسعه آن ، ايجاد فضاي شور و نشاط در جامعه است و اگر مابتوانيم ورزش همگاني را به عنوان يك فرهنگ عمومي در جامعه نهادينه كنيم، مي‌توانيم سلامت و نشاط جامعه را تضمين و برقرار سازيم.
شايان ذكراست، در پايان اين همايش بزرگ ،خودروي سواري پرايد به محمد جوادجعفري پاريزي برنده خوش شانس و خوش اقبال تقديم و علاوه بر آن مقرر شد به 3 نفر از شرکت کنندگان در اين همايش کمک هزينه حج عمره،9 نفر ربع سكه بهار آزادي ،50دستگاه دوچرخه و5ميليون وسيصدهزارتومان براي آزادسازي زندانيان جرايم غير عمد  ... اهدا شود.
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.