ملت ایران با حضور پر‌شور ‌در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند‌.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ملت ایران با حضور پر‌شور ‌در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند‌.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 15 بهمن 1390

 

فرماندار میناب:
ملت ایران با حضور پر‌شور ‌در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند‌.
فرماندار میناب گفت: ملت ایران با حضور پر شور خود در این دو صحنه حساس ضمن حمایت از ولایت و نظام مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،، مسعود قانعی‌فرد ظهر ديروز طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اعظم (ص) و آغاز هفته وحدت ،این هفته را فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت یاد و خاطره پیشگامان اتحاد بین مذاهب و ادیان برشمرد و افزود: در هفته وحدت مردم یک بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق کرده و پیام رسالت رسول گرامی اسلام را به گوش جهانیان می‌رسانند.
وی رسیدن به هر پیروزی را در گرو اتحاد و همبستگی عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سایه یکپارچگی و بر محوریت امام و رهبری به ثمر رسید.
فرماندار میناب دهه فجر را دریچه‌ای باز به سوی پیشرفت و ترقی میهن اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب همیشه و همواره برای وارد کردن ضربه به ملت و انقلاب در صحنه‌ها با ترفندهای گوناگون وارد عمل شده‌اند.
قانعی‌فرد عنوان کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب با ترور شخصیت‌ها و چهره‌های موثر انقلابی، سپس با جنگ تحمیلی و در ادامه با توطئه‌های مختلف فرهنگی سعی کردند تا روند انقلاب و پیشرفت آن را کند کنند اما جوانان متعهد و مومن همواره روز به روز بر موفقیت‌های این کشور اضافه کردند.
وی گفت: تمام قدرت‌های فاسد و یاوه گویان دنیا بدانند ملت ایران ملتی صبور، با ایمان و اراده قوی و همیشه در صحنه است و همواره پیرو مکتب ولایت و پشتیبان رهبری است.
قانی‌فرد با اشاره به وجود 246 شهید و بیش از سه هزار رزمنده در میناب ابراز کرد: مردم میناب همانند دیگر نقاط کشور در صیانت از انقلاب عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام نشان دادند.
قانعی‌فرد دوران استعمار و دیکتاتوری سران کفر در دنیا را را روبه پایان و نابودی دانست و افزود: زور و ظلم دیگر به برکت بیداری اسلامی در دنیا رنگ باخته است.
وی همچنین با اشاره  به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در این دو صحنه گفت: ملت ایران با حضور پر شور خود در این دو صحنه حساس، ضمن حمایت از ولایت و نظام مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.