همزمان با دهه فجر، 135پروژه در میناب آماده بهره برداری است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

همزمان با دهه فجر، 135پروژه در میناب آماده بهره برداری است.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 15 بهمن 1390

 

همزمان با دهه فجر، 135پروژه در میناب آماده بهره برداری است.
 فرماندار میناب گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، 135پروژه عمرانی به ارزش 233 میلیارد ریال در این شهرستان آماده بهره برداری است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،،مسعود قانعی‌فرد در نشست شورای اداری بهمن ماه 90این شهرستان افزود: 65 طرح عمرانی از محل تملك دارایی و ملی است كه برای آن 220 میلیارد ریال هزینه شده و 68 پروژه نیز با اعتبار 13 میلیارد ریال به دهیاری‌ها تعلق دارد.
رئیس شورای اداری میناب در ادامه از به صدا در آمدن زنگ انقلاب در 12 مدرسه به صورت نمادین و با حضور مسوولان خبر داد و افزود: هم‌زمان با ساعت ورود امام خمینی(ره) به میهن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان به صدا درمی‌آید.
وی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان كرد: همه به ویژه مسوولان وظیفه دارند با حفظ وحدت و یكپارچگی و بی‌طرفی كامل زمینه برگزاری انتخابات سالم و باشكوه را فراهم كنند.
فرماندار میناب افزود: مدیران دستگاه‌ها نیز نباید امكانات و تجهیزات دولتی را در اختیار احدی از كاندیداها قرار دهند.
وی با اشاره به فرمایشی از امام اول شیعیان، از مطیع بودن در برابر فرامین الهی و گام برداشتن در راستای خشنودی و رضای خداوند به عنوان مهم‌ترین ویژگی مدیر در جامعه اسلامی نام برد.
در این نشست همچنین با قرائت ماده 11 قانون انتخابات از مسوولان و مدیران دستگاه‌ها خواسته شد تا با ستاد اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همكاری مستمر داشته باشند. استفاده نكردن از وسایل‌نقلیه دولتی در ساعت غیر اداری و بدون حكم ماموریت از دیگر مصوبات این نشست بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.