رشد قبولی كنكور در میناب از میانگین استان بالاتر است

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

رشد قبولی كنكور در میناب از میانگین استان بالاتر است
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 15 بهمن 1390

 

مدیركل آموزش و پرورش هرمزگان:
رشد قبولی كنكور در میناب از میانگین استان بالاتر است
مدیركل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اهمیت آموزش گفت: رشد قبولی كنكور در شهرستان میناب بالاتر از میانگین استان است.
احمد آخوندی در نشست شورای اداری  بهمن ماه میناب ،رشد قبولی در میناب را 19درصد بالا تر از استان دانست و افزود: تلاش می شود درصد قبولی در كنكوردر سایر نقاط استان هم افزایش یابد.
وی ادامه داد: در حال حاضر 82 درصد مدارس استان در نوبت صبح اداره می‌شود و 18 درصد به صورت گردشی و یا در نوبت بعد از ظهر اداره می‌شوند.
وی تنظیم سند ملی آموزش و پرورش را مهمترین حركت در راستای آموزش و پرورش در كشور نام برد و اضافه كرد: تمام حركات چه از نظر محتوایی و چه از حیث ظاهری باید مبتنی بر این سند باشد.
این مسوول ادامه داد: هم اكنون فضاهای آموزشی برای تفكیك پایه‌ها به اندازه كافی نیست و این كار سخت و مشكل است اما مجوز آن به ادرات و روسای آن در شهرستان‌ها داده شده تا به شرط وجود فضا به این سمت حركت كنند.
وی عنوان كرد: برای سال آینده نظام آموزشی به صورت 6-3-3 یعنی از اول تا ششم ابتدایی دایر خواهد شد و اقدامات و جلسات توجیهی و آماده سازی فضای جامعه جهت پذیرش این نظام برای معلمان و خانواده‌ها در حال برگزاری و برنامه‌ریزی است.
آخوندی بیان داشت: رسیدن جامعه به این باور كه آموزش و پرورش به رشدی رسیده كه می‌تواند سرمایه‌های خود را به سر منزل مقصود برساند، كار این مجموعه را در رسیدن به اهداف سهل و آسان می‌كند.
وی با بیان این كه تا شش سال آینده نظام جدید آموزشی باید به ظرفیت كامل برسد از اصلاح ساعت آموزشی و مناسب سازی مدارس خبر داد و افزود: در هنرستان‌ها 40 ساعت كاهش و در مقاطع راهنمایی و متوسطه نیز ساعات درسی به 32 ساعت كاهش می‌یابد و از سال آینده یك روز در هفته نیز مدارس تعطیل می‌شوند.
وی از شهرستان میناب به عنوان شهری با ظرفیت بالای آموزشی نام برد و اظهار داشت: توجه به آموزش و پرورش به ویژه مقطع ابتدایی سبب توسعه پایدار و تربیت نیروی انسانی كارآمد می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.