10 پروژه عمرانی در توکهور و هشتبندی به بهره‌برداری رسید.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

10 پروژه عمرانی در توکهور و هشتبندی به بهره‌برداری رسید.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 25 بهمن 1390

 

10 پروژه عمرانی در توکهور و هشتبندی به بهره‌برداری رسید.
هم‌زمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر 10 پروژه عمرانی در بخش توکهور و هشتبندی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،، بخشدار بخش توکهور عصر شنبه در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: طرح‌هایی که در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود بیشتر شامل گلزار روستایی شهدا، راه روستایی، فرهنگی هنری، آب، مسکن، عمران روستایی و ورزشی است.
علی مسلمی اظهار داشت: مردم ایران هر ساله در ایام دهه فجر و هفته دولت طعم شیرین خدمات و تلاش‌های مسئولان نظام را تجربه می‌کنند.
وی با بیان اینکه تا پایان دهه فجر پنج طرح دیگر عمرانی در توکهور و هشتبندی به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: برای پروژه‌هایی که در دهه فجر در این بخش افتتاح می‌شود، یک میلیارد و 542 میلیون تومان هزینه شده است.
در این آیین که با حضور فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی میناب برگزار شد، ساختمان دهیاری روستای احمدآباد با اعتبار 12 میلیون تومان، دهیاری روستای تفضلی با اعتبار 20 میلیون تومان، خانه بهداشت مزرعه تفضلی "طرح امام حسین(ع)" با اعتبار 53 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
افتتاح بوستان روستایی ولایت روستای چراغ‌آباد جنوبی با اعتبار 23 میلیون تومان، بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به شهرک امام حسین و محلات شهر هشتبندی با اعتبار 420 میلیون تومان و به طول هشت کیلومتر از مصوبات سفر روستایی فرماندار در سال 89 از دیگر طرح‌هایی بود که امروز در توکهور بهره‌برداری شد.
مسلمی بیان کرد: با افتتاح این پروژه آب‌رسانی آب منطقه به صورت 24 ساعت و دائم وصل و هیچ نقطه‌ای بدون آب یا با آب جیره‌بندی شده نیست.
هم‌چنین از بوستان روستایی 9 دی در انجیرک، ساختمان دهیاری روستای ریگ دراز با اعتبار 20 میلیون تومان و یک واحد به‌سازی شده مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتبار 10 میلیون تومان بهره‌برداری شد.
بخشدار بخش توکهور اضافه کرد: در ایام خجسته دهه فجر 22 واحد به‌سازی شده مددجویی در قالب یک طرح و با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال تحویل مددجویان خانواده بزرگ امداد می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.