قانعي فرد: وظیفه مجریان انتخابات اعتمادسازی است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

قانعي فرد: وظیفه مجریان انتخابات اعتمادسازی است.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 6 اسفند 1390

 

قانعي فرد: وظیفه مجریان انتخابات اعتمادسازی است.
فرماندار ميناب گفت: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات، اعتماد سازی مردم و اولویت سیاست ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد در نشست  با مجريان انتخابات افزود: انتخابات یک اعلام حضور از طرف مردم برای پشتیبانی ازنظام است.
وی اظهار داشت: مردم بزرگوار ما در مقاطع حساس و درمناسبتهای گوناگون هر جااحساس کردند که نظام از طرف دشمن تهدید شده است باحضور میلیونی به حمایت ازنظامبرخاستند.
قانعي فرد گفت: امروز باتوجه به حساسیت زمانی این حضور در انتخابات مجلس نهم پررنگتر خواهد بودچراكه انتخابات مجلس نهم از مهمترین رویدادهای کشور است و مشارکت گسترده مردم در اینانتخابات امری لازم است.

وی افزود: مقام معظم رهبری رهنمودهای لازم در موردانتخابات را فرموده‌اند و اطمینان داریم بار دیگر مردم مومن و انقلابی ایران اسلامیبه ندای رهبری لبیک می‌گویند و حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند.

نماينده عالي دولت در شهرستان  بیان کرد: دشمنان با تبلیغات و جوسازی خود در صددهستند که حضور مردم را زیر 50 درصد جلوه داده و در این زمینه باید دقت نظر داشت وبا حضور در انتخابات نقشه آنها را خنثی کرد.
قانعي فرد  با بیان اینکه انتخابات 12 اسفند اهمیت ویژه‌ای دارد،تصریح کرد: بدون تردید این انتخابات مهم است و با توجه به اینکه نخستین انتخاباتبعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 محسوب می شود، از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست.
وی افزود: باید با بصیرت و شناخت بالا در انتخابات حضور پیداکنیم و کاندیدای اصلح را شناسایی و رای خود را به صندوق بیندازیم.

این مسئولگفت: داشتن تقوا، تعهد، ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و ساده‌زیستی از مهم‌ترینویژگیهای یک نماینده اصلح است که مردم باید در این راستا تلاش کنند و نامزد اصلح رابرگزینند.
قانعي فرد يادآورشد مردم ثابت کرده‌اند که به ارزشهای امام راحل وانقلاب اسلامی وفادارند و در خط ولایت فقیه حرکت می‌کنند و در این انتخابات نیز اینمسئله اثبات می‌شود.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.