شورو نشاط نهمین بهار مجلس در آستانه بهار 91 درشهرستان ميناب

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

شورو نشاط نهمین بهار مجلس در آستانه بهار 91 درشهرستان ميناب
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 11 اسفند 1390

 

شورو نشاط نهمین بهار مجلس در آستانه بهار 91 درشهرستان ميناب
هوای انتخابات شهرستان ميناب، این روزها آنقدر گرم است و همه آنقدر شور و نشاط انتخابات دارند که گوئی امسال بهار زودتر از موعد میهمان مردم  شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، با گذشت زمان تبلیغات ،حال و هوای ميناب تغییرزیادی کرده و شور ونشاط نهمین بهار مجلس شورای اسلامی به شور ونشاط  نوروز 91 گرهخورده و بهار زودتر از همیشه میهمان مردم مينابشده است.
این روزها هر کجا که پای می گذاری تنور انتخابات داغ و شور وحرارت مردم برایانتخابی دیگر و حماسه آفرینی دیگر به چشم می خورد و شور و نشاط مردم در تعامل و دراین ارزش گذاردن به حضور انها در نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایان است.
نظامی که پایه و بنیان خود را بر خواست مردم بنا نهاده و اقتدار و دوام خود رادر گرو شوق حضور ومیزان رای ملت نهاده است بی شک چنین شور و نشاط و گرمای قابل حسیرا از مردم انتظار داشته و چه زیباست نظاره لبیک مردم به این ارزش نهادن نظام دراین روزها.
کنکاش مردم برای انتخابی آگاهانه و حضوری همراه با شعور سیاسی ستودنی است، وقتیمی بینی و می شنوی که پا به سن گذاشته ای در حال تحقیق و پرس و جو درباره اهداف وبرنامه های کاندیدای این دوره است و کودکی با اشاره به بنرهای تبلیغاتی از همراهخود می پرسد که او کیست و می خواهد چه کند، اوج باور مردم از اعتماد نظام به آنها واعتقاد راسخ آنها به اهمیت و بایدی حضور به وضوح دیده می شود.
این روزها اوج وحدت و همدلی مردم را نظاره گر هستیم و باز به این باور می رسیمکه مردم ایران همواره در صحنه های حماسی دوشادوش هم افتخار آفرین بوده و با اعتمادبه یکدیگر تنها شور حضور را رقم زده فارغ از اینکه هریک به کدام کاندیدا رای خواهدداد.
وعده حضور گسترده ملت ايران در پاي صندوق هاي اخذ راي در 12اسفند ماه 90


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.