مردم شهرستان ميناب برای حضورگسترده در انتخابات لحظه شماری می کنند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مردم شهرستان ميناب برای حضورگسترده در انتخابات لحظه شماری می کنند.
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 11 اسفند 1390

 

مردم شهرستان ميناب برای حضورگسترده  در انتخابات لحظه شماری می کنند.
مردم ولايت مداروانقلابي شهرستان ميناب با شور و نشاط خاصی برای حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی لحظه شماری می کنند تا از این طریق اتحاد ووحدت  خود را به رخ جهانیان بکشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، در زماني  که دشمنان بدنبال زیر سوال بردن صحت و اعتماد مردم به نظام هستند و از هر طریق سعی می کنند به آن ضربه بزنند تنها حضور پررنگ وگسترده  مردم و هوشیاری آنان در مقابل دشمنانی که برای انتخابات سالم و قانونمند ایران دندان تیز کرده اند، می تواند چاره ساز باشد.
از زمان آغاز تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس  تا پايان زمان قانوني تبليغات،چهره شهرستان متحول شده و شور و نشاط خاصی به خود گرفته است.
طرفداران کاندیداها با نصب بنر، در نزدیکی ستادها و توزیع بروشور و ویژه برنامه تبلیغاتی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان  و پخش شربت و شیرینی شور و نشاط خاصی ایجاد کرده اند.
وکاندیداها دريكهفته زمان قانوني تبليغات ،در محافل و جلسات مختلف پرسش و پاسخ شرکت مي كردند و به سوالات مردم پاسخ مي دادند.
با وجود اینکه تخلفاتی از سوی برخی نامزدهای انتخاباتی وهواداران آنها به چشم می خورد، اما در مجموع فضای خوب و نشاط آوری در سطح شهرستان  حاکم است.
در همین زمینه فرماندارميناب در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي فرمانداري ميناب، اظهار داشت: این شهرستان  آمادگی کامل ، در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی  رادارد.
مهندس قانعي فرد گفت: شبکه های وابسته به غرب و دشمنان انقلاب، سعی در مایوس کردن ملت و کم رنگ کردن حضور آنان در پای صندوق های رای دارند اما غافل از این هستند که ملت ایران با حضور  گسترده  خود اتحاد بی بدیل نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان بار دیگر ثابت خواهند کرد.
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.