با حضور فرماندار میناب جشن ستارگان و برترین‌های کنکور میناب برگزار شد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

با حضور فرماندار میناب جشن ستارگان و برترین‌های کنکور میناب برگزار شد
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390

 

با حضور فرماندار میناب
جشن ستارگان و برترین‌های کنکور میناب برگزار شد
مراسمی با عنوان جشن ستارگان و برترین‌های کنکور میناب با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعی‌فرد فرماندار میناب امروز در جشن ستارگان و تجلیل از برترین‌های کنکور اظهار داشت: با گذشت 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، هر روز شاهد عزت و استقلال کشور عزیزمان هستیم و این عزت و سربلندی در پرتو رهبری حکیمانه بنیان‌گذار انقلاب و تداوم این اقتدار مرهون هدایت آگاهانه مقام معظم رهبری است.
وی افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب موفقیت دانش‌آموزان کشور در تمامی زمینه‌ها به ویژه در ورود به مراکز علمی و دانشگاهی نتیجه تلاش هدفمند آنان، امنیت و امکانات موجود در جامعه، تلاش و زحمت والدین و معلمان است.
قانعی‌فرد با بیان که جامعه امروز هم‌چنان نیازمند تلاش، تخصص و تعهد است، ابراز داشت: تخصص، تعهد و ثروت مکمل یکدیگرند.
این مسئول کسب علم و دانش، در جهت توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم را مهم خواند و افزود: جوانان به عنوان امید و آینده کشور باید این مسئولیت سنگین را به دوش بکشند.
فرماندار میناب ادامه داد: خدمتگزاران نظام نیز وظیفه دارند در راستای بسترسازی برای پیشرفت جوانان و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی و امکانات لازم و حمایت از نخبگان تمام تلاش خود را به کار ببندند.
قانعی‌فرد هم‌چنین از دانش‌آموزان خواست تا با کسب علوم مختلف، تخصص و تعهد در پیشرفت و توسعه شهرستان منطقه سهیم باشند.
وی جوانان را امید ملت خواند و گفت: دانشجویان جوان باید مواظب نغمه‌های شوم دشمن در دانشگاه‌ها باشند و در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هوشیارانه عمل کنند چرا که دشمن از هر ترفندی برای به انحراف کشیدن جوانان استفاده می‌کند.
این مسئول تنها راه تعالی و پیشرفت دانشجویان و اساتید را توجه همه‌جانبه و عمیق به احکام حیات‌بخش اسلام و تعالیم دینی عنوان کرد و بیان داشت: امروز وظایف پویندگان علم سنگین‌تر از دیروز است و دانشجویان در عرصه علم و فناوری و تحقیق‌پژوهی وظایفی دارند که باید مورد توجه راهبردی و بنیادی قرار گیرد.
قانعی‌فرد افزود: امروزه تمام ملت‌ها و کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت در دنیای کنونی در تولید علم و دانش بیشتر، آن هم با در نظر گرفتن نیاز روز است و بر همین اساس باید در این عرصه حضوری فعال داشت و در این راستا دانشجویان به ویژه نخبگان دانشگاهی راه سخت و دشواری پیش رو دارند که باید با هم‌دلی، وحدت و تلاش، راه‌های پیشرفت و ترقی در عرصه‌های مختلف را برای سربلندی و شکوفایی کشور به سرانجام برسانند.
فرماندار میناب با اشاره به شکل‌گیری انقلاب و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: جوانان کشور با نثار جان خویش اجازه نداند ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.
وی رسالت مهم دانشگاه‌ها در کنار توجه به مسائل آموزش و پژوهش، تربیت نیروهای متعهد و متخصص با توجه به ارزش‌های حاکم بر جامعه دانست و گفت: دانشجویان پس از فراغت از تحصیل می‌بایست به عنوان بازوی توانمند و نیروی ارزشی هم‌گام و همراه با دیگر اقشار و ملت در پیشرفت همه‌‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

این مسئول بر کوشش در راستای اعتلای سطح علم و دانش جامعه و ناامید کردن دشمنان توسط دانشجویان و جوانان تأکید کرد و اذعان داشت: دشمنان در سال‌های اخیر با توسل به ترور، مغزهای متفکر را نشانه‌گیری کرده‌اند، اما نمی‌دانند که ایران پر از احمدی‌روشن و رضایی‌هاست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.