فرماندار میناب:کشاورزی و صنعت در اولویت برنامه‌های میناب است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار میناب:کشاورزی و صنعت در اولویت برنامه‌های میناب است.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 19 فروردين 1391

 

فرماندار میناب:کشاورزی و صنعت در اولویت برنامه‌های میناب است.
فرماندار میناب در اولين نشست شوراي اداري سال 91 گفت: توسعه و رونق بخش‌های کشاورزی و صنعت اولویت کاری و برنامه‌های مهم سال 91 در این شهرستان است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعی‌فرد با اشاره به ایام شهادت و سوگواری حضرت صدیقه طاهره(س)، فاطمه زهرا(س) را الگوی کاملی برای بانوان دانست و اظهار داشت: جامعه اسلامی افتخار دارد که بانویی نمونه هم‌چون دخت نبی مکرم اسلام(ص) دارد.
وی در ادامه، اقدامات صورت گرفته توسط ستاد تسهیلات مهمانان نوروزی در طول ایام عید را مناسب ارزیابی کرد و ابراز داشت: شهرستان میناب در بحث پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی رشد قابل توجهی داشته است.
قانعی‌فرد ضمن اشاره به 18 فروردین و آغاز هفته سلامت گفت: هر سال در طول هفته سلامت یک شعار به صورت محور قرار می‌گیرد و شعار امسال نیز در راستای آگاهی بخشی به مردم برای تلاش در راستای سلامتی خود تا رسیدن به سن سالمندی است.
رئیس شورای اداری میناب بیان داشت: اگر جامعه سالم و به دور از بیماری و انواع امراض باشد پیشرفت همه‌جانبه آن سرعت بیشتری خواهد داشت.
وی از 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای به عنوان روز اثبات عزم و اراده ملت اسلامی در رسیدن به پیشرفت‌های نوین هسته‌ای نام برد و افزود: ایران اسلامی به همت دانشمندان جوان با ظرفیت‌های فراوان توانست در جهان جز 10 کشور برتر در زمینه علمی قرار گیرد.
قانعی‌فرد با اشاره به حوادث و رخدادهای سال 90 بیان کرد: سال گذشته کشور به همت مردم و ملت توانست موفقیت‌های فراوانی را کسب کند که حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات زیباترین این موفقیت‌ها بود.
این مسئول در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌ها گفت: مسئولان باید با طی مسیر خدمت‌رسانی در راستای خشنودی و رضای خداوند متعال گام بردارند.
فرماندار میناب با بیان این که مدیران باید با استفاده مناسب و حداکثری از زمان کاری خود و نظم‌بخشی و تدبیر در راه خدمت، نگاه تحولی به مجموعه کاری خود داشته باشند، ادامه داد: خدمت صادقانه توأم با تدبیر و دوراندیشی کام مردم را شیرین می‌کند.
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط رهبر انقلاب تحت عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد: تحقق این شعار سبب رونق تولیدات داخلی کشور و بی‌اثری تحریم دشمنان می‌شود و در این راستا وحدت دولت و مجلس و کمک مردم نیاز اساسی است.
قانعی‌فرد گفت: حمایت از کار در همه بخش‌ها برای ریشه‌کنی و رفع معضل بیکاری نیازمند تلاش همگانی است.
فرماندار میناب ضمن اشاره به اجرای طرح مهر ماندگار توسط دولت متذکر شد: این طرح برای حمایت از بخش کشاورزی و با اولویت روستاها و با هدف ایجاد تحول در بخش کشاورزی است که می‌تواند زمینه تولید اشتغال پایدار را فراهم کند و همه دستگاه‌ها موظف هستند در تعیین زیرساخت‌های لازم مشارکت جدی داشته باشند.
این مسئول در پایان اذعان داشت: کشاورزی و صنعت دو مقوله مهم و اساسی در کشور به شمار می‌روند که با توجه به شعار امسال در اولویت کاری مسئولان شهرستان میناب قرار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.