وزیر معین رئیس جمهور در میناب عنوان کرد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

وزیر معین رئیس جمهور در میناب عنوان کرد.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1391

 

وزیر معین رئیس جمهور در میناب عنوان کرد.
حمایت از تلاشگران متعهد در زمینه فرهنگی/ اختصاص 1200 میلیارد تومان به کشاورزی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مباحث فرهنگی باید به صورت جدی دنبال شود گفت: هنرمندان متعهد و تلاشگران در عرصه‌های کانون‌های فرهنگی، فعالیت‌های قرآنی، فیلم و سینما و تئاتر حمایت جدی می‌شوند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، محمد حسینی ظهر امروز در نشست شورای اداری میناب ارتباط مسئولان با مردم را از الطاف خداوند خواند و با ذکر فرمایشی از مولای متقیان در توصیه به مالک اشتر، اظهار داشت: در کنار همه امور جاری مردم را نباید فراموش کرد.
وی با اشاره به طرح مهر ماندگار ادامه داد: اجرای 800 پروژه مسکن در کنار هزاران طرح دیگر در کشور تحول و جهش مناسبی را در سال جاری ایجاد می‌کند.
این مسئول عنوان کرد: تمام مسئولان در اقصی نقاط کشور سعی و تلاش دارند موانع و مشکلات مردم را بر طرف کنند. اکنون جمهوری اسلامی همه گیر و جهانی شده است.
حسینی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: دولت در زمینه تحقق این شعار به صورت جدی وارد این عرصه می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد عنوان کرد: در عرصه فرهنگ باید دگرگونی صورت گیرد و در این راستا کار گسترده‌ای در شورای فرهنگ عمومی و رسانه‌ها آغاز می‌شود.
این مسئول با بیان این که فرصت خدمت به مردم را باید قدر دانست و غنیمت شمرد افزود: توجه به خدمت به مردم هم اجر معنوی دارد و هم از پاداش اخروی برخوردار است که در آموزه‌های دینی نیز بر آن تاکید فراوان شده است.
وی تصریح کرد: دولت در دور چهارم سفرها به دنبال راه‌های ایجاد فرصت‌های شغلی است و این موضوع در هر استان قبل از جلسه هیئت دولت در کارگروه اشتغال بررسی می‌شود.
حسینی، سیستم بانکی کشور را نیازمند اصلاح دانست و بیان داشت: در گذشته تنها به سرمایه داران بزرگ نگاه می‌شد ولی اکنون به این گونه نیست.
وزیر فرهنگ و ارشاد در ادامه ضمن اشاره به برخی از طرح‌های اجرا نشده در میناب گفت: در پروژه‌های اجرا نشده به دنبال مقصر نیستیم بلکه باید مشکل و موانع را بر طرف کرد و در خصوص اجرایی شدن و به اتمام رسیدن طرح‌ها تعیین تکلیف کرد تا برابر نگاه دولت هیچ گونه طرحی به دولت آینده واگذار نشود.
وی ادامه داد: در دور چهارم سفرهای دولت برای طرح و پروژه جدید هیچ گونه وعده‌ای به مردم داده نمی‌شود.
این مسئول با بیان این که پروژه مجتمع فرهنگی عدالت و امید که در دور سفر قبلی ریاست جمهوری کلنگ‌زنی شد و تاکنون هیچ گونه اقدامی در راستای اجرایی شدن آن صورت نگرفته شرمنده هستم، اضافه کرد: در هر شهر و منطقه‌ای که کلنگ طرحی به زمین خورده در سفر بعدی آن طرح افتتاح شده، ولی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
حسینی، احداث مجتمع فرهنگی در استان‌ها را به عهده استان‌ها دانست و گفت: تجهیز و تکمیل پروژ‌ه‌ها به عهده وزارت ارشاد است، اما اگر 10 درصد در زمینه احداث مجتمع توسط استان کمک شود وزارتخانه برای تکمیل این پروژه کمک می‌کند.
وزیر ارشاد ابراز داشت: حمایت از کانون‌های مساجد، فعالیت‌های قرآنی و تلاشگران متعهد در همه زمینه‌ها از برنامه‌های جدی این وزارتخانه است.
وی از میناب به عنوان شهری انقلابی نام برد و بیان کرد: مشکلات مطرح شده در زمینه اجرای پروژه ورزشگاه 10 هزار نفری، طرد اتباع بیگانه از میناب، حمایت از بخش کشاورزی، ایجاد بندرگاه تیاب، احداث بیمارستان دوم میناب و کارخانه پودر آلومینا و مجتمع پتروشیمی به وزرای مربوطه انتقال داده می‌شود.
این مسئول همچنین از اعطای یک هزار و 200 میلیارد تومان به بخش کشاورزی در سال جاری خبر داد و اذعان داشت: این اعتبار خارج از بودجه در نظر گرفته شده تخصیص می‌یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.