صنوف آلاینده باید هر چه سریعتر به محدوده خارج از شهر انتقال یابد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

صنوف آلاینده باید هر چه سریعتر به محدوده خارج از شهر انتقال یابد
نویسنده : admin تاریخ : 25 مرداد 1389

دیروز عصر (یکشنبه24 مرداد )آقای قانعی فرد فرماندار شهرستان میناب از محل جانمایی شده برای احداث شهرک صنعتی صنوف آلاینده واقع در انتهای بلوار دانشگاه با همراهی روسای ادارات بازرگانی ،محیط زیست ،شهردار شهر میناب ،مسکن و شهر سازی و رئیس مجمع امور صنفی بازدید کردند .

آقای پیروی منش ریاست اداره بازرگانی گفتند هدف از احداث شهرک صنعتی انتقال واحدهای صنتعی آلاینده در سطح شهر برای کاهش آلودگی و مزاحمت در سطح شهر میباشد.

مهندس قانعی فرد در خصوص احداث شهرک صنعتی برای صنوف آلاینده گفتند یکی از مشکلات اصلی یک شهر آلاینده های محیطی سطح شهر هستند که برای رفاه شهروندان ایجاد مزاحمت میکند و گفتند شهر میناب با توجه به چشم انداز توسعه ای آن نیازمند یک عزم جدی نهادها مربوط به این  موضوع برای انتقال واحدههای تولیدی و آلاینده به خارج از محدوده شهری است و ایشان همچنين بر تامين خدمات موردنياز اعم از؛ آب، برق، تلفن در شهرك صنوف آلاينده تاكيد كرد و گفت: با انتقال واحدهاي صنفي آلاينده، آلودگي‌هاي صوتي و محيطي در اين شهر كه همواره شهروندان بدان معترض هستند، رفع مي‌شود. و این کار نیازمند یک عزم جدی و همتی والا مسولین شهرستان است تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این شهرک باشیم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.