اولين جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ميناب برگزار گرديد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

اولين جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ميناب برگزار گرديد.
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391

 

اولين جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ميناب برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ميناب، اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در سال تولید ملی وحمایت از کار وسرمایه ایرانی به ریاست  مسعود قانعي فرد فرماندار وبا حضور مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه ابتدا قانعي فردضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) ، هدف از برگزاری جلسه را ، چاره انديشي وارائه راهكارها در اول سال، براي رونق اشتغال واقتصاد در شهرستان خواند.
 قانعي فرد ادامه داد با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی )بنام سال تولید ملی وحمایت از کار وسرمایه ایرانی آمادگی خویش را برای نهادینه کردن فرمایشات مقام عظمای ولایت در شهرستان اعلام  وافزود تمام توان خود را در این خصوص به کار خواهيم بست .
وي مهمترین وظیفه و رسالت مسئولان  رادر حال حاضر ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان عنوان وافزود ،شهرستان میناب پتانسیل  لازم برای ایجاد اشتغال را دارد و ما مسوولان باید برای رفع كمبودهای این حوزه تلاش كنیم .چرا كه با ایجاد اشتغال برای جوانان، از وقوع بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود .
وي در ادامه اظهار داشت ،بايستي  درراستاي رونق وتوسعه اقتصادي و اجتماعي،همه مديران دركنارهم و با همدلي درفراهم آوردن فرصت اشتغال تلاش كنند.وبا ساماندهي اشتغال روستايي و خانگي با ارائه تسهيلات بانكي،به رونقو توسعه اشتغال كمك شاياني خواهدشد. و بانكهاي عامل  نيز در اين جهت باارائه تسهيلات بانكي همكاري خواهند كرد.
ودر ادامه خاطر نشان ساخت همه دولتها بویژه دولت نهم و دهم به لحاظ رویكرد عدالت محوری ، مهرورزی و نگاه به مستضعفان و افراد كم درآمد توجه ویژه ای به اشتغال پايداردركل كشورداشته ودارند.
رئيس شوراي اشتغال شهرستان در پايان  يادآور شد،تنوع‌بخشی در بحث اشتغال ، یکی از اقدامات مهم دولت است.
 
و افزود بايستي با ايجاد فرصت‌های جدید، زمینه خدمت‌رسانی در عرصه‌های اقتصادی  را خلق نمود .
 ايشان اشتغال وایجاد فرصت‌های شغلی را ازمهم‌ترین مطالبات مردم عنوان وافزود اين امر به اقتصادمردم مربوط می‌شود.
در ادامه سایر اعضای شورای اشتغال به بیان دیدگاهها ونقطه نظرات خویش پرداخته و تصمیماتی  در این خصوص(شناسايي افراد واجدالشرايط براي واگذاري زمين) اتخاذ گردید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.