فرماندار ميناب به مناسبت روز ملی خلیج فارس

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب به مناسبت روز ملی خلیج فارس
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391

 

فرا رسیدن 10 ارديبهشت ماه و روز ملی خلیج فارس یادآور از خودگذشتگی های ملت سرافراز ایران و سندي ماندگار و نماد روشنی از هويت پرشكوه و تاریخ افتخار آمیز ملت بزرگ ایران است.
روزملي خليج فارس متعلق به همه مردم ايران است و،همه مردم ايران بايددراين افتخار سهيم باشند
چراكه اين روز حاصل خون شهيدان، رزم آوران و دليران در طول تاريخاست .
آنانی كه تاريخ را مي دانند و پاس مي دارند ،هيچگاه به ياد ندارند كه غير از "خليج فارس" عنوان ديگري بر روي آن وجود داشته باشد و سازمان ملل متحد نیز تاکنون در سه نوبت نام این منطقه را «خلیج فارس» اعلام کرده که علاوه بر سابقه تاریخی نشان دیگری از حقانیت آن می باشد و دشمنان بايد بدانند كه با تحريف تاريخ، راهي از پيش نخواهند برد.
خلیج فارس برای ملت ایران به مانند جریان خون است که پایداری آن ، نیازمند حفاظت و صیانت است. از این روی ملت ایران پاسداری از خلیج فارس را بر خود وظیفه ملی میداند و هیچگاه اجازه نخواهد داد این منطقه جایگاه نا اهلان شود.
نگاه  خصمانه متجاوزان در طول تاريخ همواره اين منطقه استراتژيك را موردهدف قرار داده و بی تردید خلیج فارس در طول چند سده اخیر شاهد تلاشها و جانفشانی های مردمانی است که در دفاع از صیانت آن صورت گرفته است .
ملت ایران پاسداری از این گهواره تمدن را بر خود وظیفه شرعی و ملی می داند و هیچگاه اجازه نخواهد داد تا این منطقه جایگاه نااهلان و متجاوزان شود و بی شک درفش حق طلبی و دفاع از هویت کهن خود را برافراشته نگاه خواهد داشت و فریاد آزادیخواهی و دفاع از ایران و خلیج همیشه فارس آن را سر خواهد داد.
اینجانب با گرامیداشت این روز فرخنده، فرصت را مغتنم می شمارم یاد و خاطره تمامی شهدا و مجاهدانی را که با فداکاری خالصانه و نثار قطرات خون خویش در مقابل زياده خواهي‌هاي دشمنان ايستادگي كردند و حتي يك وجب از خاك پاك ميهن را به دست بيگانه نسپردند ، گرامی داشته و اميدوارم نسل های آینده با استواری و  تلاش و کوشش خستگي ناپذيرشان، از این میراث گرانبها پاسداری و با حفظ اصالت و هویت آن، موجب سربلندی ایران و روسياهي و پشيماني دشمنان تاريخ و فرهنگ درخشان ديني و ملي مان شوند.
 مسعود قانعي فرد/فرماندار شهرستان ميناب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.