فرماندار ميناب هشدار داد: با گرانفروشان با قدرت تمام برخورد خواهد شد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب هشدار داد: با گرانفروشان با قدرت تمام برخورد خواهد شد.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391

 

فرماندار ميناب هشدار داد: با گرانفروشان با قدرت تمام برخورد خواهد شد.
فرماندار ميناب  با هشدار به متخلفان صنفی و اخلال گران در بازار گفت: با گرانفروشان با قدرت تمام برخورد خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب طي بازديدهاي مستمر از وضعيت بازار، افزود: ستاد تنظیم بازار این شهرستان متشكل از دستگاه‌های ذیربط با فعال‌سازی گشت‌های خود كنترل قیمت‌ها را در اولویت كار خود قرار داده اند.
وی گرانفروشي،و عدم توزیع كالاهای اساسی در بازار را از مصادیق تخلفات صنفی ذكر كرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی با هرگونه گرانفروشی ، عدم درج قیمت كالا و ممانعت از عرضه كالا به شدت برخورد كرده و واحدهای صنفی متخلف را براساس قانون با جریمه نقدی و پلمپ واحد صنفی مجازات می‌كنند.
وی اظهار داشت: به دقت تحولات بازار را رصد كرده و اجازه سوءاستفاده را به احدی نمی دهیم زیرا گرانفروشی ، اجحاف در حق مردم است و این موضوع قابل تحمل نیست.
فرماندار ميناب  یكی از مهم ترین ثمرات انقلاب اسلامی را آرامش و رفاه جامعه  دانست كه برای مردم حاصل شده و افزود: ما به عنوان خادمان این ملت اجازه نمی دهیم كه برخی سودجویان آرامش مردم را برهم زنند و خاطر آنها را دچار تشویش كنند.
قانعي فرد بهمراه اكيپ مشترك  در اين بازديد كه بصورت دوره اي ادامه خواهد داشت از بازارچه ماهي ،بازار كانال، فروشگاههاي عرضه مواد غذايي ،پروتئيني ولوازم خانگي بازديد به عمل آورد واز ساماندهي بازارچه ماهي وبازار كانال در آينده نزديك خبر داد.
شايان ذكر است تاكنون 1000مورد بازرسي،32مورد پرونده و45 مورد تخلفات كشف شده به ارزش ريالي 600/870/24ريال از سوي اداره صنعت ،معدن وتجارت گزارش شده است.(كه امروز كه در اين بازديد 4واحد پلمپ و2واحد نصب پارچه شدند.)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.