فرماندار ميناب: بكار گيري توصيه هاي حضرت زهرا(س) در زندگي سبب گرم شدن كانون خانواده مي شود.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب: بكار گيري توصيه هاي حضرت زهرا(س) در زندگي سبب گرم شدن كانون خانواده مي شود.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391

 

فرماندار ميناب: بكار گيري توصيه هاي حضرت زهرا(س) در زندگي سبب گرم شدن كانون خانواده مي شود.
فرماندار ميناب با اشاره به نقش بانوان در عرصه هاي مختلف گفت:امروز بانوان در همه امور و عرصه ها نقش قابل توجهي در كشور ايفا مي كنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعي فرد در نشست كميسيون امور بانوان و در جمع بانوان اين شهرستان با بيان اهميت نقش زنان در اداره امور كشور اظهار داشت:ميلاد حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت مناسبي براي قدر شناسي از زنان و مادران است.
وي حضرت صديقه طاهره را الگويي كامل براي بانوان جهان دانست و افزود:دخت نبي مكرم اسلام زيباترين و مقدس ترين الگو براي زنان و بانوان است.
قانعي فرد ادامه داد:نامگذاري روز ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز زن و بزرگداشت مقام مادر ، نشان از اهميت، جايگاه و عظمت اين قشر از جامعه است.
وي با تاكيد بر هرچه باشكوه تر برگزار شدن ويژه برنامه هفته زن در ميناب، بيان كرد:در طول هفته بزرگداشت مقام زن بايد با برنامه ريزي مناسب و استفاده از سخنرانان و اساتيد مجرب، ابعاد شخصيتي زهراي مرضيه براي مردم بازگو شود.
وي از حضرت فاطمه(س) به عنوان جلوه ي والاي انساني جامعه ياد كرد و افزود:توجه به نوع و نحوه زندگي حضرت زهرا توسط بانوان و بكار گيري توصيه هاي ايشان در زندگي سبب گرم شدن كانون خانواده مي شود.
فرماندار ميناب با تاكيد بر كسب معرفت نسبت بانوي نمونه عالم، بيان كرد:بايد تلاش كرد تا در كنار همه برنامه هاي هفته زن، شخصيت حضرت فاطمه(س) به نحو مطلوب و شايسته اي تشريح شود.
وي نامگذاري سال ها توسط رهبر معظم انقلاب را بر اساس نيازهاي كشور در هر سال عنوان كرد و با اشاره به نامگذاري امسال به عنوان سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني افزود:تلاش توام با بصيرت بانوان مي تواند كمك فراواني به تحقق اين شعار كند.
قانعي فرد با بيان اين كه امروز بانوان در بسياري از مسايل اقتصادي كشور پيشگام هستند ابراز داشت:مديريت اقتصادي در خانه و كمك بانوان براي استفاده از كالاهاي ايراني و توليد داخل مي تواند در تحقق شعار امسال نقشي اساسي داشته باشد.
در اين نشست همچنين مشاوره رايگان براي بانوان، گردهمايي زنان ولايتمدار در بخش سندرك، برپايي نمايشگاه نقاشي كودكان، ديدار با خانوده شاهد و ايثارگر، مسابقه پياده روي ساحل بين بانوان بخش هاي مركزي و سندرك در ساحل كوهستك و عيدت از بيماران زن و ويزيت رايگان از برنامه هاي هفته زن در ميناب عنوان شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.