فرماندار ميناب:زنان ومادران كشورمان نقش تعيين كننده اي در اعتلاي كشور دارند.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب:زنان ومادران كشورمان نقش تعيين كننده اي در اعتلاي كشور دارند.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391

 

فرماندار ميناب:زنان ومادران كشورمان نقش تعيين كننده اي در اعتلاي كشور دارند.

مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب در پيامي زنـان كشورمان را عامـل تعيين كننده اي در اعتلاي كشور و نيل ايران عزيز به قله هاي عزت و افتخار دانست.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، متن كامل اين پيام به شرح زير است:
  بسم ا... الرحمن الرحيم
ميلاد فرخنده ريحانه النبي، مدافع مكتب نبوي، پاسدار تشيع علوي حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومندش احياگر اسلام ناب محمدي و بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و همچنين هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به هموطنان عزيز ،بويژه زنان انديشمند و مادران افتخار آفرين اين خطه، تبريك و تهنيت مي گويم.
هر سال به بركـت نام زهـراي اطهـر (س)، ايران اسلامـي به تكريـم و تجليـل مادران و زنان جامعه مي نشيند تا شميم شورانگيز سمبل حق طلبي، عفاف، حجاب، ديانت و معرفت بانوي اول اسلام در فضاي سرزمين كهن ما منتشر و كمال و عفت و پاكدامني را قـوام روزافزون بخشد.
در ايران اسلامي، طي سه دهه گذشته، سنگ بناي اسلام خواهي و خدامحوري به لطف الهي نهادينه شده و با الهام از افكار بلند معمار انقلاب اسلامي خميني كبير (ره) و هدايت و تدبير مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي پرشتاب و استوار به سوي رشد و تعالي گام بر مي دارد.
در اين ميان زنان ميهنمان با الهام از تعاليم اسلامي و روحيه اي قابل تجليل، همدوش با مردان هشت سال دفاع پر افتخار در مقابل متجاوزان و در پي آن 20 سال توطئه استكبار در برابر پيشرفتهـاي همه جانبه از تمامي مشكلات سرافرازانه عبور كرده اند و اينك در افق پيش رو، دين محمد (ص) سيره علي (ع) و مرام فاطمه (س) در گنجينه اي بنام ميراث امام خميني (ره) فروزانتر از هميشه در رگهاي جامعه ايراني جاري و پاسداري از حريم اصول و ارزشهاي ديني ُپرطرفدارترين جاذبه در اين مهد دين باور است.
در ايـن روز فرخنـده ، رجاء واثق دارم رفتار فاطمي زنـان ايران كه بحمـدا... دروازه هـاي دانـش را در عرصه هاي فرهنگي، پژوهشي، صنعتي و كارآفريني در كنار وظيفه خطير و پر قداست خانه داري و تربيت فرزندان فتـح كرده انـد، عامـل تعيين كننده اي در اعتلاي كشور و نيل ايران عزيز به قله هاي عزت و سربلندي خواهد بود.
بي شك در لحظه هاي حساس توطئه سازان داخلي و خارجي همدلي زنان و هوشياري آنان مي تواند همانند دوران جنگ نظامي، پيروزي قطعي را براي جمهوري اسلامي به ارمغان آورد و دولت خدمتگزار و اصولگرا را در راه سخت تقابل با فتنه گران ياري دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.