فرماندار ميناب:حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت وسربلندي بخشيد.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب:حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت وسربلندي بخشيد.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391

 

    فرماندار ميناب:حضرت امام خمینی(ره) به اسلام  عزت وسربلندي بخشيد.
فرماندار ميناب بمناسبت فرارسيدن 14 خرداد ماه سالگرد ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ،حضرت امام خميني(ره) وهمچنين قيام خونين 15 خرداد پيامي صادر كرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندارميناب در این پیام آورده است: 14 خردادماه، سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر فرا می رسد و آرمانهای بلند آن مرد الهی و مطهر، همچون خورشیدی در آسمان جانها تلالو می گیرد. حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشيد و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد،  ملت ايران را از اسارت بيگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصيت و خودباوري بخشيد و اميد را در دلهاي ملل تحت ستم جهان زنده كرد. در حالی که همه قدرتهای های مستکبر و شیاطین دنیا در صدد منزوي كردن دين و معنويت و ارزشهاي اخلاقي بودند حضرت امام خمینی با ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص) فضایل اخلاقی و معنوی را احیاء کرد و جان دوباره بخشید. نقش بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیروزی ملت رشید ایران آنچنان رفیع و استوار است که به فرموده مقام معظم رهبري: اين انقلاب بي‌نام و نشان او در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست. حضرت امام خميني (ره) عبد صالحی بودكه با رهبري و هدايت انقلاب عظيم امت خداجوي ايران اسلامي رسالت تاریخی خود را به انجام رساند‌ و زمينه ساز انقلاب جهاني آخرين حجت حق، حضرت ولی عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف –   بر روي كرة خاكي گرديد.
قیام 15 خرداد نیز به عنوان یکی از رویدادهای جاودان و تاثیرگذار در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به شمار       می رود به نحوی که امام راحل عظیم الشان در این باره می فرمایند: 15 خرداد سند زنده مخالفت شجاعانه ملت ایران در مقابل استبداد عمال اجانب و در قبال استعمار چپ و راست بود و در جای دیگری تاکید می کنند: «قیام پانزده خرداد اسطوره قدرت ستم شاهی را در هم شکست و افسانه‏ها و افسون‏ها را باطل کرد. شهادت جوانان رشید و زنان و مردان در آن روز، سد عظیم قدرت شیطانی را از بنیان سست کرد. خون سلحشوران کوخ‏نشین، کاخ‏های ستم را درهم کوبید. ملت عظیم‏الشأن با قیام و نثار خون فرزندان عزیز خویش، راه قیام را برای نسل‏های آینده گشود و ناشدنی‏ها را شدنی کرد.»
این یوم ا... نهالی است که به دست پیر مراد انقلاب در سرزمین مستعد جان‏های مردم کاشته شد، جوانه زد و با خون  مردان الهی آبیاری شد و سرانجام در بهمن 57 به ثمر رسید. امروز ما به عنوان وارثان این میراث گرانبها و ارزشمند، وظیفه سنگین محافظت، پیراستن و آراستن این شجره طیبه را به عهده داریم که باید پاسدار و قدردان آن باشیم.
اينجانب با عرض تسليت سالگرد جانگداز رحلت حضرت امام خميني(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد، ضمن دعوت از آحاد مردم براي شركت گسترده در مراسم هايي كه به همين مناسبت  در شهرستان برگزار مي گردد، بار ديگر با آرمان هاي بلند بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و شهداي اسلام  تجديد ميثاق كرده و از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در ادامه راه آنان در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) و تحت زعامت  مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي(مدظله العالي) مسئلت مي نمايم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.