فرماندار ميناب: قوه قضائيه مظهر اقتدار نظام است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب: قوه قضائيه مظهر اقتدار نظام است.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 12 تير 1391

 

فرماندار ميناب: قوه قضائيه مظهر اقتدار نظام است.
فرماندار ميناب در پیامی هفته قوه قضاییه را به مسوولان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، در پیام  مسعود قانعي فرد آمده است: هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامیمان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی و مجتهد متفکر ، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه.
 ايشان در ادامه افزود: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها ومنويات مقام معظم رهبري به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.
چرا كه ملت ایران همواره در همه عرصه های انقلاب اسلامی و تداوم آن به عنوان ركن اساسی مطرح بوده و با همه وجود و تقدیم بهترین فرزندانشان، تحقق حكومت عادلانه اسلامی را عینیت بخشیدند. لذا به جاست که با تمام توان برای هرگونه خدمت و پیشگیری از تضییع حقوق فردی و اجتماعی مردم شریف تلاش شود.
اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش و هفته قوه قضائیه را که با ایام الله شعبان مصادف شده است به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندرکاران امر قضا در استان انقلابي هرمزگان وشهرستان ميناب،  تبریک عرض نموده و موفقیت و توفيق الهي  در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این عزیزان آرزومندم.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.