1200 نفرواجد شرایط دریافت زمین در طرح مهر کشاورزی در میناب معرفی شدند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

1200 نفرواجد شرایط دریافت زمین در طرح مهر کشاورزی در میناب معرفی شدند
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 15 مرداد 1391

 

قانعی فرد:
1200 نفرواجد شرایط دریافت زمین در طرح مهر کشاورزی در میناب معرفی شدند
رئیس کمیته اشتغال شهرستان میناب بیان داشت: 1200 واجد شرایط دریافت زمین در طرح مهر کشاورزی در میناب معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعی فرد روز گذشته در جلسه کمیته اشتغال میناببا بیان اینکه شهرستان میناب سال گذشته بیش از تعهد خود فرصت شغلی پایدار ایجاد کرداظهار داشت: در سال جاری سهمیه شهرستان هشت هزار نفر اعلام شده است.
وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل موجود درمیناب تلاش داریم با همت مدیران ازتمام ظرفیتهای موجود برای ایجاد فرصت اشتغال پایدار استفاده کنیم.
قانعی فرد از آغاز طرح مهر کشاورزی در کشور خبرداد و افزود: تا کنون در میناب ششهزار و 624 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که پس از انجام تحقیقات وبررسیهای لازمیک هزار و 200 نفر دارای شرایط  دریافت تسهیلات کشاورزی شناخته شده و به اداره جهادکشاورزی شهرستان معرفی شدند.
فرماندار شهرستان میناب یادآور شد: 24 پرونده تعاونی جهت بررسی و تایید بهکارگروه اشتغال استان ارجاع داده شده است.
وی تاکید داشت: کشاورزی اصلی ترین شغل مردم میناب بوده و هست اما در پیخشکسالیها و هجوم آفات خسارت های بسیاری به آن وارد شده است.
وی ادامه داد: سیاست دولت خدمت گذار براین است تا با هدایت تسهیلات به سویاشتغال پایدار اقتصاد شهرستان را با احیای دوباره صنعت کشاورزی پویا کند.
وی با انتقاد از برخی دستگاه ها نسبت به عدم ثبت آمار اشتغال درسامانه ثبت گفت: مدیران شهرستان تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به روند تکمیل و ثبت آمار داشتهباشند ،و پیگیری های لازم را برای حل مشکلات ثبت اطلاعات انجام دهند.
قانعی فرد عنوان کرد: مدیران باید با دقت عمل بیشتر ظرفیت های موجود در دستگاههای خود را پیدا کنند و نسبت به ایجاد فرصت های شغلی اقدام کنند.
وی بیان داشت: دستگاه ها تمام توجه خودرا به سهمیه های اعلام شده از سوی کمیتهاشتغال شهرستان معطوف  کنند و برای عملی کردن این تعهد ها کارشناسان مجموعه خودرافعال کنند تا هرچه سریعتر سهمیه های جذب شده را در سیستم ثبت کنند.
ادارات کمیته امداد بشاگرد، اداره امور آب و کمیته امداد شهرستان میناب موفق بهکسب رتبه های اول تا سوم را در بیشترین درصد عملکرد نسبت به سهمیه ایجاد شده رادر چهار ماه نخست سال جاری به دست آوردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.