فرماندار ميناب:حضرت علي (ع)مظهر عدالت است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب:حضرت علي (ع)مظهر عدالت است.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 16 مرداد 1391

 

فرماندار ميناب:حضرت علي (ع)مظهر عدالت است.
فرماندارميناب طي پيامي شهادت مظلومانه مولاي متقيان حضرت علي (ع)رابه شيعيان راستين ان حضرت تسليت گفت وافزود: عدالت علی(ع) برای رستگاری جامعه باید در زندگی فردی و اجتماعی جاری شود چراکه ایشان با عدالت خویش راه سعادت دنیا و آخرت را به بشریت نشان داده است.  
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندارميناب ،ضمن گراميداشت  لیالی پرفیض و پربرکت قدر
افزود : هر عالم و متفکری که به ابعاد مختلف شخصیت حضرت امیر المومنین علی (ع) می نگرد اولین و مهمترین خصوصیت این مرد بزرگ الهی را عدالت می بیند .وحضرت علی (ع) ذخیره الهی از آدم تا خاتم است  و تمام کائنات و جهان هستی مدیون عدالت این شخصیت الهی هستند.
فرماندار ميناب به بیان عدالت از دیدگاه اولین امام شیعیان پرداخت و گفت : عدالت یکی از وجوه اصلی و مبانی حکومت در نگاه امام علی  (ع) است و ایشان رمز بقای نظام سیاسی را بر محور عدالت میدانند .
وی یاد آور شد : ترقی و تکامل نظام سیاسی و تفاهم با مردم در سایه عدالت برقرار می شود و قدرت مشروع سیاسی و عدالت ، لازم و ملزوم یکدیگرند.
قانعي فرد افزود : امام علی (ع) عدالت را برتر از قدرت میدانند و قدرت را ابزاری برای برقراری عدالت در جامعه معرفی می کند.
وی اظهار نمود : عدالت در نظر حضرت علی (ع) عینی و و برای مردم ملموس است و حضرت امیر(ع) به برقرای عدالت اجتماعی تاکید داردکه  ایشان در راه برقراری عدالت اجتماعی نیز جان خود رادر طبق اخلاص گذاشت و به شهادت رسید.
نماينده عالي دولت درشهرستان افزود : حضرت علی (ع) در بسیاری از نامه ها و توصیه های خود به حاکمان وقت به رعایت عدالت اجتماعی تاکید داشت  و آن را موجب تعادل و توازن اجتماعی می داند.
قانعي فرد همچنین با استناد به بیانات حضرت امیر المومنین علی (ع) به تشریح دیدگاه ایشان در خصوص حق و حقداری، عقل و عدالت ، عدالت و تقوی الهی پرداخت و گفت : عدالت، رستگاری ، فضیلت و راس ایمان است و برقراری عدالت موجب افزایش برکات الهی  می شود .
وی افزود: در دیدگاه حضرت علی (ع) حاکمانی  که در حکومت عدالت را پیشه خود می کنند قدر و منزلت آنان افزایش می یابد ، حکمشان نافذ می شود و از روزگار و ایام حکومت او به نیکی یاد می شود چراکه با عدالت ، صلح و صفا و محبت را در بین مردم به ارمغان آورده است.  
فرماندار ميناب در ادامه قشر های مختلف مردم و بویژه جوانان را به  توجه بیشتر به آیات الهی و مفهوم ، ترجمه و تفسیر آنها و درک بیشترکلام امیر المومنین علی (ع) در نهج البلاغه و توجه بیشتر به احادیث ،ادعیه  و مناجات امامان معصوم (ع)  برای رسیدن به معرفت و شناخت بیشتر توصیه کرد .
قانعي فرد با گرامیداشت ماه مبارک رمضان  با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص)، ابتدای این ماه را رحمت ، وسط آن را مغفرت و آخرش را آزادی از آتش دوزخ عنوان و افزود : هر لحظه از این ایام عبادت است (خصوصا شب هاي بافضيلت قدر)و باید قدر این لحظه ها را دانست و برای نزدیک تر شدن به درگاه باری تعالی از آن بهره گرفت .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.