ديدار فرماندار ميناب با خانواده ايتام

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ديدار فرماندار ميناب با خانواده ايتام
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 24 مرداد 1391

 

ديدار فرماندار ميناب با خانواده ايتام
به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسعودقانعي فرد فرماندارميناب،باجمعی از مديران شهرستان در راستای دلجویی و همنوایی با خانواده های ایتام و نیازمندان با آنان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعودقانعي فرد فرماندارميناب افزود:ماه رمضان ماه ضیافت الهی و ماه شست شوی دلهاست لذا باید سعی کنیم در این ماه بیش از همیشه به خدا نزدیکتر شویم و با انجام واجبات و فرائض دینی در خیر و برکت این ماه عظیم سهیم شویم.
فرماندارميناب اظهار داشت:ایتام همواره در نزد دین مبین اسلام و شخص پیامبر اکرم (ص) از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار بوده، بنابراین امسال نیز سعی شد با استقبال و همدلی این عمل خداپسندانه انجام گیرد.
احسان و نیکوکاری به ایتام و محرومان از آزمون‌های بزرگ الهی برای پرهیزگاران محسوب می‌شود و کمک به محرومان و قشرهای آسیب‌پذیر جامعه، از اعمال نیک و حسنه‌ای است که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده است.
بر این اساس بر همگان واجب است که در این کار بزرگ و خداپسندانه از یکدیگر سبقت و پیشی بگیرند تا عمل آنها مرضی خداوند متعال واقع شود.
قانعي فرد كمك به مستضعفان را حركت در مسیر عزت، سربلندی و مبارزه با فقر عنوان كرد و گفت: فقر زدایی در جامعه و حركت آن به سوی رفاه و استفاده مناسب و منطقی از نعمت های خداوند، از مهمترین برنامه های ارزشی در دین مبین اسلام است.
شايان ذكراست دراين ديدار به مسائل ومشكلات خانواده هاي ايتام رسيدگي شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.