فرماندار ميناب: روز جهاني قدس روز دفاع از ملتهاي مظلوم دنياست.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرماندار ميناب: روز جهاني قدس روز دفاع از ملتهاي مظلوم دنياست.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 24 مرداد 1391

 

فرماندار ميناب به مناسبت روز قدس گفت: "قدس" و "آزادي مسجد الاقصي" به عنوان اولين مسأله جهان اسلام و ملل آزاده دنيا و راهبردي استراتژيك براي وحدت دنياي اسلام و مقابله با نظام سلطه و استكبار جهاني است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب در اين پيام آورده است: در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود پیدا می‌کند.
وي گفت: آري! امروز ديگر نه تنها قدس يك مسئله سرنوشت ساز اسلامي و عربي است بلكه مسئله اي جهاني، بين المللي و حقوق بشري است، حقوقي كه بيش از شصت سال است رژيم جعلي و منحوس صهيونيست غارت و زير جكمه هاي جنايتكاران از بين رفته است.
قانعي فرد خاطرنشان ساخت: اينك در حالي به استقبال روز جهاني قدس مي شتابيم كه با پيروزي قابل توجه ملتهاي مسلمان و نهضت بيداري اسلامي در اقصي نقاط جهان، فلسطينيان قهرمان و مظلوم همچنان در حلقه ي محاصره اشغالگران صهيونيست و اسير توطئه هاي شوم و نقشه هاي پليد جنايتكاران قرار دارند.
اينجانب ضمن اعلام محكوميت و انزجار از حملات وحشيانه رژيم اشغالگر قدس و كشتار مسلمانان بي دفاع فلسطين،‌ از عموم ملت مؤمن و روزه دار ايران اسلامي بالاخص مردم ولايت مدار وانقلابي شهرستان ميناب دعوت مي نماييم تا با حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس، همگام و همصدا با ساير مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطين بار ديگر صداي عدالت طلبي و حقيقت جويي را سرداده و با آرمانهاي امام راحل عظيم الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي)، كه همان آزادي قدس شريف و فبله اول مسلمين است، تجديد ميثاق نمايند.
وي  در پايان گفت: خداوند قدمهاي ما را در راه حق ثابت و استوار بدارد و بر عزت و اقتدار مسلمانان در سراسر جهان بيفزايد و قلب نوراني امام عصر ارواحنا فداه را از همه ما خشنود فرمايد. انشاء الله


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.